ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 بهمن 1389     |     کد : 15657

امام جمعه تبريز: ‌سران فتنه غلام حلقه به گوش استعمار شده‌اند‌

امام جمعه تبريز گفت: سران فتنه بازيچه و غلام حلقه به گوش استعمار شده‌اند.

امام جمعه تبريز گفت: سران فتنه بازيچه و غلام حلقه به گوش استعمار شده‌اند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت الله محسن مجتهدشبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه تبريز با اشاره به تداوم انقلاب‌هاي مردمي در كشورهاي عربي اظهار داشت: دامنه اين قيام‌ها پس از تونس و مصر به كشورهاي ديگر عربي از جمله بحرين و يمن كشيده شده و مردم اين كشور حضوري پرشور در مخالفت با رژيم‌هاي ديكتاتور اين كشورها دارند.
خطيب جمعه تبريز با تقدير از راهپيمايي پرشور مردم ايران و از جمله آذربايجان در راهپيمايي 22 بهمن امسال خاطرنشان كرد: حضور مردم در اين راهپيمايي و گراميداشت سالروز پيروزي انقلاب پرشورتر از سال‌هاي گذشته برگزار شد.
آيت الله مجتهد شبستري در ادامه به حركت فتنه‌گران در 25 بهمن اظهار داشت: اين حركت هر چند با حضور اندك فتنه‌گران برگزار شد و دستاوردي نداشت ولي موجب تهيه خوراك براي رسانه‌هاي بيگانه و منافقين شد و عواطف ملت ايران را جريحه‌دار كرد.
وي اظهار داشت: دستاورد فتنه‌گران در اين راهپيمايي آتش زدن چند ظرف آشغال بود و تلاش داشتند تا مشابه‌سازي حركت مردم مصر را انجام دهند و با شعار حمايت از مردم مصر به صحنه آمدند.
امام جمعه تبريز گفت: پس از 22 بهمن و حضور جمعيت انبوه كه بنا به آمار در سراسر كشور 40 ميليون در صحنه حاضر شدند حركت سران فتنه نشان از بي‌عقلي و بي‌خردي آنان و دست‌آويز شدن در دست آمريكا دارد.
آيت الله مجتهدشبستري گفت: در حركت 25 بهمن ثابت شد كه دستور حركت از سوي آمريكا آمده بود و براي منافع آمريكا حركت كردند.
وي افزود: دستور فتنه 25 بهمن به صورت قطع از آمريكا و انگليس صادر شده است و در حال حاضر سران فتنه بازيچه و غلام حلقه به گوش استعمار شده‌اند.
امام جمعه تبريز گفت: صبر و تحمل ملت ايران از فتنه‌گران به سر آمده و دستگاه قضايي بايد هر چه سريع‌تر آنان را دستگير و محاكمه كند.
وي خطاب به شوراي امنيت ملي و دستگاه قضايي گفت: اگر برخورد با فتنه‌گران در گذشته با قاطعيت صورت مي‌گرفت امروز اين فاجعه در 25 بهمن به وجود نمي‌آمد و هشدار مي‌دهم اگر اين بار نيز برخورد صورت نگيرد مردم آذربايجان خود مستقيماً با اذن رهبري وارد صحنه خواهند شد و كار سران فتنه را يكسره خواهند كرد.


نوشته شده در   جمعه 29 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode