ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 بهمن 1389     |     کد : 15656

امام جمعه شهرستان هريس: تعلل در برخورد با سران فتنه ديگر جايز نيست‌

امام جمعه شهرستان هريس گفت: حادثه 25 بهمن‌ نشان داد تعلل در برخورد با سران فتنه ديگر جايز نيست.

 امام جمعه شهرستان هريس گفت: حادثه 25 بهمن‌ نشان داد تعلل در برخورد با سران فتنه ديگر جايز نيست.
به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر اظهار داشت: در 25 بهمن حمايت آشكار آمريكا از سران فتنه با وجود ناكامي آنها در فراخوان مردم با توجه به سرمايه‌گذاري قدرت‌هاي استكباري پديده 25 بهمن حاوي درس‌هاي مهمي نيز بود.
وي افزود: حادثه 25 بهمن نشان داد مديريت فتنه بعد از انتخابات در دست دشمنان انقلاب اسلامي است و سران داخلي مزدوران شناخته شده آمريكا و رژيم صهيونيستي هستند.
خطيب جمعه هريس ادامه داد: به خوبي روشن شد با وجود انتظار سران داخلي فتنه و حاميان آنها منافع ملي، موقعيت ايران در منطقه، آسايش و آرامش جامعه و ... براي آنها هيچ اهميتي ندارد و تنها نكته‌اي كه براي آنها مهم است ارضاي هواهاي نفساني خود و چهره‌هاي پنهاني حامي‌شان است تا بتوانند با قدرت‌نمايي از نظام امتياز بگيرند.
احمدي تصريح كرد: حادثه 25 بهمن نشان داد برخلاف انتظار سران فتنه و عوامل داخلي بدنه اجتماعي آنها به شدت ريزيش كرده و پايگاه اجتماعي خود را از دست داده‌اند.
وي افزود: اين حادثه نشان داد تعلل در برخورد با سران فتنه جايز نيست زيرا اكنون ديگر مزدوري آنها براي بيگانگان آشكار شده و تداوم عملكرد آنها حتي از اقدامات صدام بعثي براي نظام هزينه‌هاي بيشتري را به همراه دارد.
احمدي تاكيد كرد: دشمنان داخلي و خارجي و حاميان سران فتنه بايد بدانند كه ولايت فقيه براي ما قضيه اعتقادي و حيثيتي است و با جان و دل از اين نظام ولايي و آرمان‌ه‌اي حضرت امام (ره) و شهداي انقلاب به خوبي حراست مي‌كنيم.
وي در ادامه 29 بهمن سال 1356 قيام خونين مردم تبريز را گرامي داشت و گفت: حماسه 29 بهمن آذربايجان قهرمان دلالت بر بصيرت و هوشمندي و موقعيت شناسي مردم شريف اين خطه دارد.
احمدي ادامه داد: شهرهاي مختلف آذربايجان به ويژه تبريز با قيام خود نشان دادند كه بعد از شهر خون و قيام و علم و اجتهاد قم تاثيرگذارترين نقطه كشور آذربايجان است و تبريز در چهلم شهداي قم به صورت شهر جنگ زده درآمد خيابان‌ها از خون جوانان، بازاريان، دانجشويان، مردان و زنان رنگين شد.
وي افزود: در اين روز تاريخي بيش از 600 نفر دستگير و120 نفر زخمي و 13 نفر شهيد و 32 دستگاه تانك، دو سينما، يك هتل، كاخ جوانان حزب رستاخيز تعدادي اتومبيل شخصي و دولتي به آتش كشيده شد و كشتار مردم تبريز شاه را غافلگير كرد چون او كه به نظر خود توانسته بود پرده‌اي ضخيم بر روي فاجعه قم بكشد، حتي اقدام دبيركل سازمان ملل را به سود خود تمام كند و افكار خارجيان را درك واقعيت فاجعه قم منحرف سازد، در قيام مردم تبريز به كلي دست و پاي خود را گم كرد.
وي همچنين با تبريك سالروز ولادت حضرت محمد(ص)و امام جعفر(ع) افزود: جهاني كه امروز شاهد آن هستيم بايد هرچه بيشتر و بهتر با شخصيت والا و بي‌نظير پيامبر بزرگ اسلام و همچنين حضرت امام جعفرصادق (ع) بنيانگذار مذهب شيعه جعفري آشنا شوند.
احمدي تصريح كرد: پيوند مردم با مقام معظم رهبري ريشه در اعتقادات عميق ديني و الهي آنان دارد و جايگاه رهبري در ميان مردم بي‌نظير و بي‌بديل است و رهبري از بالاترين محبوبيت برخوردار است و هيچ عاملي نمي‌تواند اين پيوند را از بين ببرد.
امام جمعه هريس يادآور شد: وحدت ملي، ثبات و امنيت داخلي، اقتدار و عزت ما در آينده نيز حول محور مقام معظم رهبري امكانپذير است و بايد همه آحاد مردم‌، مسئولان‌، كارگزاران و خصوصاً نخبگان و خواص با بصيرت در راستاي تقويت جايگاه رهبري حركت كنند.


نوشته شده در   جمعه 29 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode