ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 بهمن 1389     |     کد : 15272

امام جمعه ملكان: به بركت انقلاب نوعي بيداري در جهان ايجاد شده است

امام جمعه ملكان گفت: امروز به بركت انقلاب اسلامي نوعي بيداري در جهان ايجاد شده است.

 
امام جمعه ملكان گفت: امروز به بركت انقلاب اسلامي نوعي بيداري در جهان ايجاد شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس از ملكان، حجت الاسلام حافظ زماني امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان از 22 بهمن به عنوان روزي كه اسلام بر كفر غلبه كرد ياد كرد و اظهار داشت: در اين روز خون شهيدان و تلاش‌هاي ملت ايران و امام راحل به نتيجه رسيد.
وي با اشاره به تحولات منطقه و توطئه دشمنان انقلاب حضور در راهپيمايي امروز را تعيين كننده خواند و تصريح كرد: ملت ايران اسلامي امروز با حضور ميليوني خود دل امام و رهبري را شاد و دشمنان اسلام و انقلاب را بار ديگر مايوس كردند و نشان دادند كه با وجود جوسازي غرب و منافقان همچنان وفادار به امام و انقلاب و رهبري مانده‌اند.
خطيب جمعه ملكان در ادامه از حضور بي‌نظير و پرشكوه مردم انقلابي و هميشه در صحنه ملكان در راهپيمايي 22 بهمن نيز قدرداني كرد و افزود: مردم شهرستان ملكان در طي 32 سال عمر پر بركت انقلاب اسلامي همواره به طور گسترده در صحنه‌هاي مختلف نظام مقدس جمهوري اسلامي به خصوص راهپيمايي‌ها حضور بي‌نظيري داشته‌اند و از اين جهت هميشه در سطح استان و حتي كشور زبانزد هستند.
وي حضور در راهپيمايي امروز را تجديد دگر بار با آرمان‌هاي امام راحل و نظام مقدس جمهوري اسلامي و بيعتي دوباره با مقام معظم رهبري دانست و گفت: مردم ملكان امروز حماسه‌اي ديگر آفريدند و نشان دادند همچنان پشتيبان ولايت فقيه و انقلاب اسلامي هستند.
خطيب جمعه ملكان صدور انقلاب را از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي دانست و با اشاره به خيزش ملل كشورهاي اسلامي به خصوص در مصر افزود: امروز ملت مسلمان مصر به اين نتيجه رسيده‌اند كه رژيم مبارك در سه دهه حكومت خود جز وابسته كردن آنها به آمريكا و فقر و بيكاري خدمت ديگري نداشته است.
وي به نقش رهبري در به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: با توجه به نبود رهبري و ولايت فقيه قطعاً انقلاب مردم مصر و تونس به آن هدفي كه مورد رضايت مردم است نخواهد رسيد. 


نوشته شده در   جمعه 22 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode