ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 آبان 1387     |     کد : 1471

امام جمعه تبريز: اوباما داروي مسكن براي جلوگيري از طغيان مردم آمريكا است

 آيت‌الله محسن مجتهدشبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر افزود: پيروزي اوباما به اعتراف مردم آمريكا به خاطر تداوم سياست‌هاي جنگ‌طلبانه بوش بود كه در حقيقت به سياست‌هاي بوش نه گفتند و به كانديداي طرفدار تغييرات راي دادند.
وي تصريح كرد: البته معلوم نيست كه شعارهاي تبليغاتي اوباما سوار شدن بر موج آراي مردم است يا وي واقعاً طرفدار تغييرات اساسي در سياست‌هاي جنگ افروزانه كاخ سفيد است.
وي ادامه داد: به نظر مي‌رسد سياستمدارات دنيا وضع آمريكا را در حال فروپشي ديده‌اند و وي را به عنوان داروي مسكن معرفي كرده‌اند تا از طغيان و عصيان مردم آمريكا جلوگيري كنند.
خطيب جمعه تبريز خاطر نشان كرد: اوباما در نخستين كنفرانس مطبوعاتي خود از روي تاپختگي ادعاهاي گذشته سران منفور آمريكا را تكرار كرد اگر اين گونه ادامه دهد قادر نخواهد بود آمريكا را از خطر انحطاط و غرق شدن نجات دهد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي اظهار داشت: دوران بحران شديد اقتصادي آمريكا را فراگرفته و توافقنامه امنيتي با عراق تاكنون نتيجه‌اي نداشته و مناسبات مسكو و واشنگتن به سردي گراييده و تنفر مردم آمريكايي لاتين و ده‌ها موارد ديگر آمريكا را در آستانه سراشيبي سقوط قرار داده است و بوش را منفورترين رئيس جمهور آمريكا معرفي كرده است.
وي اضافه كرد: اگر حاكمان جديد آمريكا واقعيات جديد را در نظر نگيرند در منجلاب و بدبختي گرفتار خواهند شد.
آيت‌الله شبستري گفت: حاكمان جديد آمريكا بايد بدانند كه حقيقتي در ايران وجود دارد كه برگفته و الهام يافته از قرآن و اهل بيت است و آن درس شهامت و غيرت به ملت ايران آموخته است و هرگز از فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي دست برنمي‌دارد و در حمايت از استقلال خود تا پايان جان و با تمام وجود خواهد ايستاد.


نوشته شده در   جمعه 24 آبان 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode