ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 آبان 1387     |     کد : 1400

امام جمعه تبريز: سرگرم كردن مردم با مسائل زودهنگام انتخابات درست نيست

 آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر به تبليغات زودهنگام براي انتخابات رياست جمهوري اشاره كرد و آن را به گفته رهبر معظم انقلاب مغاير با مصالح نظام خواند.
وي از آن دسته افراد كه وارد اين جريانات زودهنگام انتخابات رياست جمهوري شده‌اند خواست تذكرات رهبري را جدي گرفته و از كارهايي كه به ضرر منافع ملي است دوري كنند.
آيت الله شبستري ادامه داد: به فرموده رهبري نور و فعاليت انتخاباتي البته در زمان خود مهم و اساسي است اما عده‌اي با عجله مباحث انتخاباتي را از هم اكنون آغاز كردند كه موجب مشغول كردن ذهن‌ها شده و از مسائل اصلي دوري مي‌كند.
وي خاطر نشان كرد: از اين رو اين گونه مسائل سرگرم كردن مردم درست نيست و روزنامه‌ها نيز بايد از چاپ اين دسته اخبار بايد دوري كنند.
خطيب جمعه تبريز همچنين با گراميداشت سالروز 13 آبان روز دانش‌آموز و سالگرد تسخير لانه جاسوسي اين روز را روزي بزرگ و به يادماني در تاريخ كشورمان خواند.
وي افزود: زماني كه عده‌اي برچيدن لانه كفر در ايران را عاملي حمله آمريكا به ايران قلمداد مي‌كردند و به نوعي از آن مي‌ترسيدند، بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي با آن آگاهي و هوشياري سياسي عميق خود فرمودند نترسيد آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند كه به فضل الهي همان گونه نيز شد و آمريكا تا امروز نتواسنته به آرمان و ايده ملت ايران خدشه‌اي وارد كند.
آيت‌الله شبستري حركت انقلابي دانشجويان در تسخير لانه جاسوسي آمريكا را ستود و اظهار داشت: امسال با توجه به شرايط جهاني و منطقه كه آمريكا در حال منزوي شدن در جهان است، بايد نه تنها دانش‌آموزان و دانشجويان در راهپيمايي 13 آبان شركت باشكوه داشته باشند بلكه بايد تمام اقشار مختلف مردم با شركت گسترده ابراز تنفر خود از استكبار،اهداف و افكارش را نشان دهند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي همچنين گفت:‌ آمريكا بداند كه دولت و ملت عراق هرگز زيربار توافقنامه ننگنين امنيتي نخواهد رفت.
آيت‌الله شبستري تصريح كرد: جرج بوش سال‌هاست كه عليه دولت سوريه ياوه‌گويي مي‌كند و بدون اينكه به نتيجه رسيده باشد.
وي خاطر نشان كرد: رئيس جمهور آمريكا در روزهاي پاياني حكومت خود با جناياتي كه در عراق،پاكستان و افعانستان و اخيراً در سوريه انجام داد خواست به نوعي قدرت‌نمايي كند.
نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان شرقي ضمن محكوم كردن جنايات اخير آمريكا خصوصاً به خاك سوريه از شوراي امنيت و محافل بين‌المللي خواست با هر ابزار ممكن جلوي اين ددمنشي آمريكا را گرفته و از تكرار آن جلوگيري كنند.
امام جمعه تبريز به سالگرد شادت نخستين شهيد محراب آيت‌الله قاضي طباطبايي اشاره كرد و ياد و خاطره اين مجاهد نستوه و ختسگي‌ناپذير انقلاب و امام را گرامي داشت


نوشته شده در   جمعه 10 آبان 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode