ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 2 دي 1395     |     کد : 109532

لزوم فعال سازی جمعیت بانوان فرهیخته در فضای مجازی و رسانه ها

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم هم سویی و همفکری برای معرفی جمعیت بانوان فرهیخته استان و لزوم فعال سازی این جمعیت در فضای مجازی و رسانه ها تاکید کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم هم سویی و همفکری برای معرفی جمعیت بانوان فرهیخته استان و لزوم فعال سازی این جمعیت در فضای مجازی و رسانه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی در جمع اعضای شورای استانی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال آذربایجان‌شرقی گفت: وظیفه اصلی ما تحقق آرمان‌ها و اهداف جمعیت فعال و فرهیخته است و کارگاه‌های شکل گرفته به روز و مثمر ثمر است و گفتمان‌ها و تعاملات می‌تواند در راستای تحقق اهداف این جمعیت باشد.

وی با تاکید بر لزوم معرفی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال و برنامه های آن تصریح کرد: هم سویی و همفکری لازمه تحقق این مهم است زیرا چهره بانوان طبق موازین و آموزه های دین مبین اسلام معرفی نشده و متأسفانه استفاده ابزاری در حوزه زنان صورت گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: آموزه های دینی و حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای معرفی بانوان در جامعه است و این قشر با الگوگیری از حضرت زهرا(س) باید در همه عرصه‌ها به عنوان نماد و الگو به همه جامعه معرفی شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از دین اسلام است و بر همین اساس ماهیت اداره کل تبلیغات اسلامی نیز مباحث دینی است و ترویج و تعمیم فرهنگ دینی باید در رأس امور  این مجموعه قرار داشته باشد.

دکتر سیدشهاب‌الدین حسینی در پایان اظهار داشت: با توجه به رسالت کشوری دبیرخانه شورای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال که در آذربایجان شرقی مستقر است، باید فعال سازی این مجموعه به ویژه انتشار نشریه کشوری و فعالبت در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد.

بانک اطلاعاتی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال کشور تشکیل شد

رئیس شورای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال کشور  نیز در این نشست گفت: جمعیت بانوان فرهیخته در واقع یک اتاق فکر و تولید ایده و نهادی اجرایی، سیاسی و غیرانتفاعی است که شورای مرکزی آن در تهران و به تبع آن شورای استانی در قالب هسته مرکزی و پنج کارگروه شکل گرفته است.

نسرین پیرسمساری از تشکیل بانک اطلاعاتی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال کشور نیز خبر داد و اظهار داشت: برای برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی نیز برنامه هایی چون رونمایی کتاب از سوی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال آذربایجان شرقی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به وجود برخی مشکلات خانوادگی در جامعه باید معضلات این حوزه احصاء شده و در راستای حل آنها گام برداشته شود و کرسی‌های هم اندیشی شکل گرفته نیز باید در راستای حل معضلات و مشکلات اجتماعی از کانال جمعیت بانوان فرهیخته فعالیت کنند.

رئیس شورای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال آذربایجان شرقی در پایان گفت: این شورا با برخورداری از کارگروه هایی چون کارگروه سواد رسانه ای، کارگروه تحکیم بنیان خانواده و توسعه جمعیت، کارگروه تعمیق باورها دینی و نقد شبهات دینی به دنبال حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و راه اندازی مرکز مطالعات دفتر راهبردی فرهنگی و رویکرد آن نیز همسویی، هم فکری و هم افزایی   جمعیت بانوان است.


نوشته شده در   پنجشنبه 2 دي 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode