ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 4 مرداد 1395     |     کد : 105256

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تبریز؛ داعش پروژه مشترک غربی،عربی وعبری است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز گفت:داعش،پروژه مشترک 'غربی'،'عربی' و 'عبری' برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز گفت:داعش،پروژه مشترک 'غربی'،'عربی' و 'عبری' برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) است.

حبیب طاهری ظهر روز یکشنبه در حاشیه همایش بانوان مبلّغه تبریز در گفتگو با خبرنگار مهرگفت:ضربه زدن به اسلام ناب محمدی و مقابله با محور مقاومت از اهداف استعمار و ارتجاع منطقه در ایجاد داعش بوده است.

وی در بخشی از سخنان خودضمن اشاره به جریان شناسی گرو های تکفیری و تروریستی و اهداف صهیونیسم بین الملل و دولت های مرتجع منطقه در ایجاد،تجهیز و حمایت همه جانبه از این گروه ها بویژه گروه تکفیری صهیونیستی داعش پرداخت و افزود: داعش،پروژه مشترک "غربی"،"عربی" و "عبری" برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تبریز تصریح کرد: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی،جریان داعش یکی از فروع شجره خبیثه تکفیر است که با طرّاحی سرویس‌های جاسوسی کشورهای استعماری بویژه مثلث شوم آمریکا،انگلیس و رژیم صهیونیستی و با دلارهای نفتی ارتجاع عرب و برخی از دولتهای منطقه بوجود آمد تا در حرکت عظیم بیداری اسلامی،انحراف و وقفه ای ایجاد نماید،حرکتی که ماهیت آن مخالفت با استبداد و استکبار و غایت آن بازگشت به آموزه های اسلام اصیل بود.

طاهری وضعیت فعلی منطقه و جهان را مصاف و تقابل راهبردی پارادایم حق و باطل بیان کرد و افزود:در شرایط حساس کنونی نقش فعالان فرهنگی و اقشار تأثیرگذار جامعه بویژه مبلّغین و مبلّغات دینی در بصیرت افزایی و تبیین اهداف پلید استکبار جهانی در اختلاف افکنی بین مسلمانان و تغییر جهت خط مقدم مبارزات از مرزهای فلسطین اشغالی به درون مرزهای کشورهای اسلامی،بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است؛در این همایش ابوفلاح،ملقّب به شیخ حسن از مجاهدان و رزمندگان عراقی و از اهالی شهر بشیر منطقه اقلیم کردستان نیز حضور داشت که به تشریح جنایات داعش و نقش انقلاب اسلامی در تثبیت امنیت و هویت اسلامی منطقه و شکست پروژه صهیونیستی خاورمیانه بزرگ پرداخت.


نوشته شده در   دوشنبه 4 مرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode