ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 مرداد 1395     |     کد : 105210

اردوی فرهنگی تفریحی کندوان، ویژه بانوان شاغل در ادارت هریس برگزار شد

اردوی فرهنگی تفریحی کندوان، با حضور جمعی از بانوان شاغل در ادارات و نهادهای شهرستان هریس برگزار شد.

اردوی فرهنگی تفریحی کندوان، با حضور جمعی از بانوان شاغل در ادارات و نهادهای شهرستان هریس برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛ کارشناس مسئول امور بانوان فرمانداری هریس گفت: فرمانداری این شهرستان در راستای ارتقای سطح آگاهی و توانمندی‌های بانوان شاغل در ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مختلفی در طول سال برگزار می‌کند.

وی  با اشاره به برگزاری اردوی یک‌روزه آموزشی و تفریحی با حضور بانوان رابط امور بانوان فرمانداری افزود: این اردو با همکاری بخشداری برگزار شد.

وی تصریح کرد: این اردوی یک‌روزه بازدید از منطقه گردشگری شهرستان هریس بود که در طی این اردو از پارک مینیاتوری ۳ بعدی بازدید کردیم مسئول و طراح و سازنده مجسمه های پارک در توضیح آثار خود گفت: طراحی و ساخت تمام آثار به مدت ۳سال و به طور شبانه روزی توسط ایشان ویک نفر دستیار انجام گرفته است.

مسئول امور بانوان فرمانداری افزود: در ادامه از مراحل طراحی و تولید روسری«کله قیه » دیدن کردیم که این روسری مختص شهرستان اسکو بوده و به کشورهای قزاقستان، ترکمنستان،و تاجیکستان و سایر کشورها صادر می‌شود.

وی ادامه داد: پس از بازدید از مسجد جامع سبزه میدان اسکو راهی روستای کندوان شدیم. کندوان جزء ۳ روستای شگفت انگیز دنیاست که توجه گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است.

وی ادامه داد: در کندوان شکل خارق العاده وخاص و چشمگیر طبیعت انسان را به سمت خود میکشدو خانه های  کندوان در درون توده های مخروطی و هرمی شکل صخره ای است.

نجاری بیان کرد: روستائیان در داخل این توده ها برای خود خانه مسکونی، آغل،انبار و کارگاه ایجاد کرده اند و ارتباط طبقات بالایی کرانها با خارج از طریق پلکان های بسیار زیبایی از بدنه خود کران است.

مسئول امور بانوان فرمانداری گفت: بازدید از موزه مردم شناسی و صنایع دستی از دیگر برنامه‌های امور بانوان در این اردو یک روزه بود.


نوشته شده در   يکشنبه 3 مرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode