ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397     |     کد : 184613

اقتدار کنونی نظام اسلامی به برکت مقاومت در برابر قدرت هاست

حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: اگر امروز ملت های منطقه در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده و از آرمان های خود دفاع می کنند، به دلیل وجود فرهنگ مقاومت در بین آنهاست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: اگر امروز ملت های منطقه در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده و از آرمان های خود دفاع می کنند، به دلیل وجود فرهنگ مقاومت در بین آنهاست.
وی ادامه داد: امروز نیز باید با تکیه بر شعار ذلت ناپذیری، استکبارستیزی و نیز اتحاد در برابر دشمنان ایستاد تا به پیروزی نهایی دست یافت.
وی اضافه کرد: دشمن با توجه به شکست های گذشته خود در برابر ملت ایران به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان، یاس، نامیدی و نگرانی در بین آحاد جامعه است.
خطیب جمعه مراغه با بیان اینکه ایستادگی و وحدت ملت ایران به برکت رهمنودها و هدایت های رهبر انقلاب موجب شکست دشمن است گفت: احتکار، کم فروشی و فساد اقتصادی، خیانتی داخلی است که با تدابیر رهبری و هوشیاری مردم و مسئولان با آن برخورد می شود.
حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به سالروز ازدواج پربرکت حضرت علی (ع) و فاطمه (س) افزود: سیره و شیوه زندگانی این بزرگواران و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باید الگویی برای جوانان و خانواده ها در عصر حاضر باشد.
وی ادامه داد: خانواده ها در زمینه تشکیل خانواده برای زوج های جوان از تجمل گرایی پرهیز کرده و زمینه وصلت و شکل گیری زندگانی آینده آنان را تسهیل کنند.
وی با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع) نیز اضافه کرد: این امام بزرگ شیعیان در 25 سالگی و بر اثر مسموم شدن توسط دشمنان اسلام به شهادت رسید و در کاظمین به خاک سپرده شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   شنبه 20 مرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode