ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 دي 1398     |     کد : 190528

امام‌جمعه هشترود:

ریشه اختلافات در خانواده‌های ایرانی باید شناسایی شود

امام‌جمعه هشترود بابیان اینکه ریشه اختلافات در خانواده‌های ایرانی باید شناسایی شود، گفت: در زندگی مشترک باید به‌هیچ‌عنوان عیب‌جویی نشود و زن و شوهر دنبال کشمکش و اختلاف نباشند.

 امام‌جمعه هشترود بابیان اینکه ریشه اختلافات در خانواده‌های ایرانی باید شناسایی شود، گفت: در زندگی مشترک باید به‌هیچ‌عنوان عیب‌جویی نشود و زن و شوهر دنبال کشمکش و اختلاف نباشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رحیمی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه هشترود گفت: زن و شوهر نباید به دنبال فرصتی باشند که از همدیگر نقطه‌ضعف پیدا کنند تا در مواقع دعوا و مشاجره از آن موضوع به نفع خود و علیه طرف مقابل استفاده کنند.

وی یادآوری کرد: چنین کارهایی باعث سست شدن بنیان خانواده‌ها خواهد شد و آمار طلاق و اختلافات خانوادگی بیشتر می‌شود.

خطیب جمعه هشترود در ادامه به نهم دی روز بصیرت اشاره داشت و گفت: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از روزهای مهم است و یوم‌الله نامیده شده است. ۹ دی روز بصیرت و میثاق با رهبری است و مردم در این روز پیمان خود با مقام معظم رهبری را محکم‌تر کردند و دشمنان داخلی و خارجی را با یاس و ناامیدی روبه‌رو ساختند.

چهره خبیث برخی افراد در فتنه سال ۸۸ رو شد

امام‌جمعه هشترود افزود: در سال ۸۸ چهره بعضی از افراد شناخته شد و معلوم شد بعضی‌ها که از طرفداران دشمن بودند سعی در براندازی نظام اسلامی داشتند و در فتنه سال ۸۸ چهره خبیث بعضی از این افراد که پشت پرده بودند رو شد و مردم این افراد را شناختند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حضرت علی (ع) نیز کسانی بودند که کشته‌مرده حضرت بودند ولی در یک‌لحظه مقابل آن امام که مظهر شجاعت و سیاست بود ایستادند.

امام‌جمعه هشترود تأکید کرد: کسانی که به فکر فتنه هستند بیشتر به فکر منافع شخصی خود بودند نه به فکر مردم، آنها می‌خواهند که به خواسته خود برسند و مردم باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنند و فرصت را به دست چنین افرادی ندهند.

ضرورت همکاری در نهضت سوادآموزی هشترود

خطیب جمعه هشترود در پایان از کسانی که در جهت آبادی و عمران شهرستان تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد و از بقیه مردم نیز که املاکشان در طرح‌های عمرانی دولت افتاده است نیز خواست با عوامل و دست‌اندرکاران عمران و آبادانی منطقه همکاری کنند تا شاهد پیشرفت و گسترش شهرستان باشیم.

امام‌جمعه هشترود از مردم خواست با نهضت سوادآموزی و آموزش‌وپرورش همکاری کنند تا در هیچ خانواده‌ای فرد بی‌سوادی نداشته باشیم و افرادی هم اگر هستند با مراجعه به آموزش‌وپرورش با ثبت‌نام در کلاس‌های سوادآموزی از این نعمت برخوردار شوند.


نوشته شده در   جمعه 6 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode