ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1398     |     کد : 187418

امام جمعه مرند:

سپاه با از بین بردن داعش امنیت اروپا را تامین کرد

امام جمعه مرند با محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ، عملکرد سپاه پاسداران در از بین بردن داعش را موجب برقراری امنیت در اروپا دانست.

 امام جمعه مرند با محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ، عملکرد سپاه پاسداران در از بین بردن داعش را موجب برقراری امنیت در اروپا دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند، ابراز داشت: بوش، قرآن کریم مسلمانان را کتاب ترویست ها عنوان کرد و پس از آن بود که بسیاری از اروپاییان به سمت مطالعه این کتاب آسمانی روی آوردند و کتاب قرآن در آمریکا کمیاب شد.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی ایران احیا شد، افزود: ۱۷ هزار نفر از مردم ایران در طول این ۴۰ سال توسط دشمنان ترور شده‌اند، این در حالی است که آمریکا، ملت ایران را ترویست می نامد.

امام جمعه مرند تصریح کرد: امسال با حرکت مسئولین و همراهی مردم، یک فرصت برای رونق اقتصادی ایران خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بسیار دستاوردهای بزرگی است و توطئه‌های دشمنان علیه ایران، موجب افزایش وحدت و تقویت ایران اسلامی می‌شود.

خطیب نماز جمعه این هفته مرند در ادامه با محکوم کردن اقدام احمقانه ترامپ تصریح کرد: ترامپ با این کار به دنبال جبران شکست‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه است، این اقدام اخیر ترامپ، موجب محبوبیت بیشتر سپاه و وحدت آفرینی گروه‌ها و آحاد مختلف مردم در داخل کشور شد.

امام جمعه مرند ادامه داد: اگر سپاه نبود، با گسترش داعش در دنیا، امنیت در اروپا هم از بین می‌رفت و پایتخت عراق به دست داعشی ها می‌افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده اظهار داشت: اگر حمایت از مردم و یتیم و ایستادگی مقابل جنایت‌ها توسط سپاه، عنوان ترویستی است، ما همگی سپاهی هستیم.

خطیب نماز جمعه این هفته مرند اذعان داشت: آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته همیشه با سپاه مولود انقلاب اسلامی ایران دشمنی کرده و این افتخاری دیگر برای سپاه پاسداران است.

امام جمعه مرند با بیان اینکه سپاه یک نیروی فرهنگی و سازندگی است، گفت: اسرائیل، بحرین، امارات و عربستان به عنوان جوجه‌های آمریکا، از اقدام ترامپ حمایت کردند اما دنیا در مقابل این تصمیم ترامپ واکنش نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با اشاره به اینکه آمریکا در آستانه نابودی است، عنوان کرد: ترامپ با تروریستی خواندن سپاه، موجب شد ایران اعلام کند که با تروریست‌های آمریکایی در منطقه خاورمیانه برخورد جدی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران با کوچک‌ترین فشار و طمع بیگانه، منسجم عمل می‌کند و دیدیم که نمایندگان مجلس و حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان چگونه از سپاه پاسداران حمایت کردند.

خطیب نماز جمعه این هفته مرند با تقدیر از هوشیاری مردم در مقابل دشمن خاطرنشان کرد: اگر امنیت و عزت و سربلندی داریم به برکت جان فشانی‌های سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

مردم همچنان از مناطق سیل زده حمایت کنند

امام جمعه مرند در ادامه با اشاره به مشکلات مناطق سیل زده کشور گفت: همه مردم و مسئولین و دولت پای کار آمدند و به اوضاع مسلط شدند اما همچنان باید مردم به کمک‌های خود ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده افزود: موکب های امام حسین (ع) با اطلاعیه سردار سلیمانی به مناطق سیل زده اعزام شدند، مردم شهرستان مرند نیز ۷۵ میلیون تومان به صورت نقدی و ۴۰ میلیون تومان به صورت غیرنقدی به مناطق سیل زده کمک کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به کاهش تلفات جانی در ایام تعطیلات نورزی امسال خاطرنشان کرد: از زحمات مسئولین راهور تقدیر می‌کنیم اما این رقم باید همچنان کاهش پیدا کند.

امام جمعه مرند در بخش دیگری با اشاره به ثبت نام حوزه‌های علمیه گفت: مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه تا ۲۵ فروردین ماه تمدید شده است تا نسبت به تربیت فرزندان انقلابی اقدام کند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده ادامه داد: از ۱۳۰ مملکت در ایران اسلامی به تحصیل حوزه علمیه مشغول هستند، امروز حتی در چین حوزه علمیه تأسیس شده است و اینها به برکت انقلاب اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) ابراز داشت: ایشان شبیه‌ترین مردم به پیامبر اسلام بود و این روز به نام روز جوان نامگذاری شده است، انتظار رهبر انقلاب اسلامی از نسل جوان، همانند جوانان دیروز است که رژیم شاهنشاهی را از بین بردند و جوانان دوران دفاع مقدس، از خاک کشور دفاع کردند و جوانان امروز باید آینده ایران اسلامی را بسازند.

گفتنی است، در پایان نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرند، شرکت کنندگان در نماز جمعه، در محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ مبنی بر تروریستی نامیدن سپاه پاسداران، دست به راهپیمایی زدند.


نوشته شده در   جمعه 23 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode