ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 آذر 1397     |     کد : 185924

امام جمعه سراب:

متاسفانه برخی قصد دارند تا روز دانشجو را با موسیقی و آواز معرفی کنند/ هشدار درباره سوءاستفاده سیاسیون از ساحت دانشگاه

امام جمعه سراب گفت: متاسفانه برخی قصد دارند تا روز دانشجو را با موسیقی و آواز معرفی کنند در حالی که این روز با برچسب استقلال‌خواهی ، آرمانخواهی و مطالبه‌گری باید شناخته شود.


امام جمعه سراب گفت: متاسفانه برخی قصد دارند تا روز دانشجو را با موسیقی و آواز معرفی کنند در حالی که این روز با برچسب استقلال‌خواهی ، آرمانخواهی و مطالبه‌گری باید شناخته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اکرمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: نماز حق خداوند بر بندگان خود است و هر کس به نماز بی‌توجهی نشان دهد با قارون محشور شده و در ردیف منافقان  قرار خواهد گرفت.

امام جمعه سراب تصریح کرد: نماز موجب خودسازی، شکوفایی و تعالی انسان‌ها می‌شود و بزرگ‌ترین بازدارنده از گناه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب با انتقاد از کوتاهی برخی مدیران دربرپایی نماز در دستگاه زیرمجموعه خود یادآور شد: اولین وظیفه مدیر تلاش برای پررنگ کردن صف نماز می‌باشد و در این صورت آثار معنوی نماز موجب پیشرفت در کارها و انجام بهینه مسوولیت‌ها می‌شود.

امام جمعه سراب به ۱۶ آذرماه روز دانشجو اشاره کرد و گفت: تهذیب نفس و مهارت‌افزایی علمی و کسب مدارج دانش مسوولیت و رسالت بزرگ دانشجویان است.

اکرمی، شهادت سه دانشجوی آزادیخواه توسط رژیم منحوس پهلوی را پیام بزرگی به دانشجویان در تمام اعصار عنوان کرد و افزود: بالندگی دانشجویان موجب رشد جامعه می‌شود.

خطیب جمعه سراب هشدار داد که برخی سیاسیون به خصوص در ایام انتخابات با قصد بهره‌برداری از شور و نشاط دانشجویی درصدد سوءاستفاده از ساحت دانشگاه‌ها  برمی‌آیند.

امام جمعه سراب یادآور شد: دانشجویان نه راست و نه چپ می‌شناسند بلکه دانشجویان ما ولایی و انقلابی هستند.

اکرمی تصریح کرد: متاسفانه برخی قصد دارند تا روز دانشجو را با موسیقی و آواز معرفی کنند در حالی که این روز با صفت استقلال‌خواهی، آرمانخواهی و مطالبه‌گری باید شناخته شود.

تریبون این هفته نماز جمعه در اختیار دانشجویان علوم پزشکی سراب قرار گرفت

با ابتکار امام جمعه سراب تریبون و امور اجرایی نماز جمعه این هفته سراب به دانشجویان دانشکده علوم پزشکی سراب سپرده شد.

حمید راستی، دانشجوی رشته پزشکی و دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی در سخنان قبل از خطبه به نقش بی‌بدیل دانشجویان در عرصه‌های مختلف پیشرفت اشاره کرد و شهید باکری را الگویی برای دانشجویان عنوان کرد.

در ادامه از دانشجویان فعال در حوزه فرهنگ تجلیل شد.


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 16 آذر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode