ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 30 بهمن 1398
چهارشنبه 30 بهمن 1398
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
 پزشک خانواده
کلمه کلیدی
جستجو

بالا بودن کلسترول خون چه تبعاتی دارد؟

وقتی کلسترول فردی بالاست، این امر می‌تواند برای سلامتی‌اش خطرناک باشد، اما چرا؟.
پنجشنبه 16 آبان 1398

5 نشانه زیاده روی شما در مصرف نمک

بسیاری از افراد هنگام پختن غذا متوجه میزان نمک مصرفی خود نیستند و در نتیجه بیش از حد عادی نمک وارد بدن خود می کنند. مصرف فست قودها نیز این شرایط را تشدید می کند.
سه شنبه 14 آبان 1398

در گفت‌وگو با ایسنا تشریح شد

بی‌تحرکی؛ مهم‌ترین عامل کمردرد / نشستن طولانی مدت ممنوع

مدیر آموزش سازمان نظام پزشکی گفت: حدود ۷/۵ درصد افراد جامعه مبتلا به کمردرد هستند. همچنین ۸۰ تا ۸۵ درصد ایرانی‌ها حداقل یکبار در طول زندگی خود کمردرد را تجربه می‌کنند که مهم‌ترین علت آن الگوی نامناسب زندگی مردم و بی‌تحرکی است.
شنبه 11 آبان 1398

خوراکی‌هایی که نمی‌گذارند سرما بخورید

یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی، کمبود آب را یکی از دلایل ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن و سرماخوردگی در فصل سرما عنوان کرد.
يکشنبه 5 آبان 1398

باور‌هایی اشتباه درباره سلامت قلب

قلب یکی از اندام‌های کلیدی بدن انسان است که وظیفه پمپاژ خون حاوی اکسیژن و مواد مغذی به سراسر بدن را بر عهده دارد. برای حفظ سلامت این اندام باید از دروغ‌های کوچک و باور‌هایی اشتباه که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است، پرهیز کنید.
دوشنبه 29 مهر 1398

یک متخصص تغذیه:

چاقی صورت، بدون چاقی کل بدن ممکن نیست تغذیه و پوست

یک متخصص تغذیه، تبلیغات مدعی چاقی دائمی صورت، بدون چاقی سایر نقاط بدن را غیرعلمی عنوان کرد و گفت: چاقی صورت، بدون چاقی کل بدن ممکن نیست.
دوشنبه 29 مهر 1398

توسط محققان دانشگاهی تأکید شد

تاثیر مدیریت استرس در بیماران مبتلا به MS

یافته‌های یک پژوهش انجام‌شده توسط متخصصان داخلی نشان می‌دهد که آموزش "مدیریت استرس" با استفاده از روش شناختی رفتاری می‌تواند قدرت تحمل و تاب‌آوری بیماران مبتلابه MS را به طرز قابل‌توجهی افزایش دهد.
دوشنبه 22 مهر 1398

رژیم غذایی که «افسردگی» را درمان می‌کند

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد تغییر رژیم غذایی و پیروی از سبک یک رژیم که سرشار از میوه، سبزیجات، ماهی و گوشت بدون چربی است، می‌تواند افسردگی را در مدت سه هفته کاهش دهد.
يکشنبه 21 مهر 1398

چگونه با پرخوری عصبی مقابله کنیم؟

بسیاری از افراد با مشکل پرخوری صبی رو به رو هستند. درواقع اغلب ما در برهه های زمانی مختلف این تجربه را داشته ایم که وقتی حواسمان نبوده شروع به خوردن خوراکی کرده ایم اما به نظر می رسد مقابله با این مشکل امکان پذیر است.
پنجشنبه 18 مهر 1398

3 علامت هشدار دهنده که نشان می دهد در معرض خطر حمله قلبی قرار دارید

یکی از کلیشه ای ترین صحنه ها برای حملات قلبی سوزش قفسه سینه و درد در دستان است. اما جالب است بدانید این موضوع کلیشه ای همیشه صادق نیست و گاهی با برخی علائم ساده می توانند نشان دهند در معرض حمله قلبی قرار دارید.
دوشنبه 15 مهر 1398