ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 مهر 1389     |     کد : 9923

امام جمعه هريس: رئيس جمهور مشروعيت كشورهاي سلطه‌جو را زير سؤال برد

امام جمعه شهرستان هريس گفت: رئيس جمهور در سخنراني شيواي خود در مجمع عمومي سازمان ملل، مشروعيت كشورهاي سلطه جو را زير سؤال برد.

 امام جمعه شهرستان هريس گفت: رئيس جمهور در سخنراني شيواي خود در مجمع عمومي سازمان ملل، مشروعيت كشورهاي سلطه جو را زير سؤال برد.
به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌‌الاسلام قهرمان احمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هريس سفر رئيس‌جمهور به نيويورك را يك نقطه در ديپلماسي كشور دانست و افزود: مواضع انقلابي رئيس‌جمهور كه روح اصلي همه مطالب و اقدامات رئيس‌جمهور در نيويورك را به خود اختصاص داده است به شدت مورد استقبال افكار عمومي در غربي قرار مي‌گيرد.
وي اظهار داشت: احمد‌نژاد در نطق‌ها و مصاحبه‌هاي خود همواره از يك سو به نقد مباني فكري و دستاوردهاي تمدن غرب و انديشه ليبراليزم و كاپيتاليسم و از سوي ديگر راه‌حل‌هاي برون رفت از اين بن بست‌ها موجود در انديشه و كاركرد غرب را ارائه كرده است.
خطيب جمعه هريس تصريح كرد: در طول‌سال‌هاي گذشته احمدي‌نژاد لزوم اصلاح ساختار سازمان ملل، تقويت نقش مجمع عمومي در برابر شوراي امنيت، حذف حق وتو، نقش‌آفريني برابر كشورها در تصميم‌گيري‌ها در مهم‌ترين سازمان بين‌المللي و ... سخن گفته و روند كنوني اين سازمان را ظالمانه خوانده است.
وي خاطرنشان كرد: اقتدار و شجاعت رئيس جمهور در سازمان ملل برگرفته از روحيه ايثار و شجاعت رزمندگان و شهداي هشت سال دفاع مقدس است و اين اقتدار چون خاري در چشم دشمنان ايران فرو مي‌رود.
احمدي تصريح كرد: سخنان رئيس جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل، پيام روشن و صريح ملت ايران به جهانيان بود.
وي با اشاره به اين كه سخنان رياست جمهوري لرزه براندام استكبار جهاني انداخت، تصريح كرد: اگر قدري واقع‌بينانه و منصفانه به واكنش آنان بنگريم، مي‌بينيم كه مواضع مقتدرانه جمهوري اسلامي ايران تمام معادلات ظالمانه آنان را بر هم زده و حتي بر سياست‌هاي داخلي كشورهاي استكباري تاثير گذاشته است.
امام جمعه هريس در ادامه گزارشي از نشست ائمه جمعه كشور ارائه كرد و افزود: تاكيد رهبر معظم انقلاب بر اهميت نماز جمعه در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان از محورهاي مهم اين نشست بود و بر ما لازم است از رهبر معظم انقلاب و بيانات معظم له اطاعت كنيم.
وي گفت: با توجه به نقش و تاثير نماز جمعه در دعوت به وحدت و انسجام، مردم نبايد در شركت در اين آيين سستي كنند.
احمدي به ديدار ائمه جمعه سراسر كشور با رهبري اشاره كرد و اظهار داشت: در اين ديدار به اهميت نماز جمعه و توجه به نسل جوان تاكيد شده است، زيرا نماز جمعه مركزي براي اجتماع مردم است.
خطيب جمعه هريس خاطر نشان كرد: ايشان بر هوشياري در مقابل دشمنان تاكيد كردند و فرمودند جوانان را بايد مدنظر قرار داد.
وي همچنين با گراميداشت 13 مهر ماه روز انتظامي، اين روز را فرصت مناسبي دانست تا مردم از زحمات طاقت‌فرساي چشمان هميشه بيدار جامعه يعني نيروي انتظامي تلاشگر قدرداني كنند.
امام جمعه هريس اساسي‌ترين و مهم‌ترين وظيفه نيروي انتظامي در جامعه اسلامي را حفظ امنيت اسلامي دانست و تصريح كرد : معنا و مفهوم امنيت اجتماعي اين است كه افراد سالم جامعه در محيط كار و محل زندگي خود احساس آرامش و راحتي كنند و هيچگونه خوف، تهديد و ناامني احساس نكنند و در مقابل افراد متخلف، نادرست و جامعه هيچ وقت احساس آرامش و راحتي نكنند و جامعه براي اعمال خلاف آنان ناامن باشد.
احمدي ديانت، اقتدار و هوشياري و هوشمندي را سه شاخصه مهم نيروي انتظامي از نگاه مقام معظم رهبري فرماندهي كل قوا دانست و اظهار داشت: يكي از وظايف مهم حكومت اسلامي ايجاد امنيت در همه زواياي زندگي مردم است كه در اين صورت طرح امنيت اجتماعي بهتر از قبل است.
امام جمعه هريس همچنين با اشاره به فرارسيدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) افزود: اسلامي كه امروز زنده و پا برجا است و در اختيار ما قرار دارد همه از بركت وجود امام صادق (ع) است.
وي گفت: بايد همه مردم در برگزاري هرچه با شكوه‌تر سالروز شهادت امام صادق(ع) مشاركت كنند و مردم بايد اهميت بيشتري به اين روز بدهند.


نوشته شده در   جمعه 9 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode