ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 5 مهر 1389     |     کد : 9771

نشست اساتيد گفتمانهاي ديني در تبريز برگزار شد

دبير اجرايي گفتمانهاي ديني تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري نشست هم انديشي اساتيد گفتمان هاي ديني استان در 29 شهريور در دفتر معاون فرهنگي اين اداره خبر داد.

دبير اجرايي گفتمانهاي ديني تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري نشست هم انديشي اساتيد گفتمان هاي ديني استان در 29 شهريور در دفتر معاون فرهنگي اين اداره خبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، محمد رضايي هدف از برگزاري اين نشست را درآستاه بازگشايي مراكز آموزشي، بحث و تبادل نظر پيرامون اجراي هر چه بهتر برنامه هاي گفتمان ديني با استفاده از ديدگاه هاي اساتيد، رصد فرهنگي و اسيبها آن در حوزه اجتماعي، سوق دادن برنامه ها به چارچوب و قالبهاي تأثيرگذار جهت كاهش مشكلات اعلام كرد.
وي ادامه داد: استفاده از تخصص اساتيد براي رفع نقايص و نقاط ضعف و بهينه سازي طرح ها از ديگر اهداف اين نشست به شمار مي رود كه پس از بحث و تبادل نظر از سوي معاون فرهنگي جمع بندي و اعلام شد.
برگزاري كارگاه هاي مشاوره در سطوح و زمينه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي و عقيدتي، پرداختن به احكام و شعائر ديني و نشر آن در ميان نسل جوان و نوجوان، آگاهي دهي و روشنگري مناسب در مورد معضلات در سطح خانواده ها، تغذيه فكري با استفاده از كتب و نرم افزارهاي مناسب، استفاده از اساتيد غني و توانمند و پژوهشگري در زمينه مطالب مطرح شده در مباحث گفتمان هاي ديني، اختصاص بودجه براي امور فرهنگي و فراگير كردن گفتمان هاي ديني در مساجد، مدارس و داشگاه ها، اطلاع رساني قبلي و رسانه اي كردن مباحث مفيد و مورد استفاده، دعوت از خانواده ها، تشكيل ستاد پشتيباني فكري از اساتيد، تداوم آموزشها، مخاطب شناسي و نياز سنجي، تشكيل كميته هاي تخصصي مرتبط با هر موضوع و افزودن بر غناي محتوايي و كيفيت برنامه ها از ديگر مباحث و پيشنهادهاي مطرح شده در اين نشست بود .


نوشته شده در   دوشنبه 5 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode