ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 22 فروردين 1403     |     کد : 203411

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد

اجرای پویش ملی «ماه فلسطین» در آذربایجان شرقی برای کمک‌ به مردم غزه

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای پویش ملی «ماه فلسطین» در استان با هدف کمک‌رسانی غذایی به مردم مظلوم و در محاصره غزه خبر داد.

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای پویش ملی «ماه فلسطین» در استان با هدف کمک‌رسانی غذایی به مردم مظلوم و در محاصره غزه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امروز، دوشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به وقایع پس از عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی امروز صدای خرد شدن استخوان‌های صهیون و اضمحلال و فروپاشی اسراییل جنایتکار بلندتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز این روند سقوط را تسریع کرده است.

وی تشریح کرد: اکنون که هیمنه پوشالین‌ اسرائیل غاصب فرو ریخته و با عیان شدن چهره واقعی و نفرت انگیز این رژیم منحوس و جلاد به واسطه کشتار زنان و کودکان بی‌گناه، جهانیان و همه آزادی خواهان عالم از پشت پرده واقعی این غده سرطانی آگاه شده‌اند، رژیم صهیونیستی با محاصره مردم بی‌دفاع غزه و تحمیل قحطی و گرسنگی اجباری به این مردم مظلوم اما مقتدر و مقاوم به دنبال انتقام گیری و عقده گشایی از آنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: رژیمی که خود را دارنده قویترین نیروی نظامی خاورمیانه عنوان می‌کرد و مدعی فتح یک هفته‌ای غزه بود، اکنون شش ماه است که با مقاومت غرورآفرین مردم مظلوم فلسطین از تسلط بر باریکه‌ای چند صد کیلومتری عاجز مانده و مثل آن‌ها مثل همان غریقی است که به هر خس و خاشاک روی آب چنگ می‌اندازد تا خود را نجات دهد.

وی ادامه داد: در شرایطی که این روزها خبرهای متععدی از شهادت برخی مردم غزه به ویژه زنان و کودکان محصور در چنگال اشقیای صهیونیستی در نتیجه قحطی و گرسنگی منتشر می‌شود، کمک رسانی به آن‌ها نه تنها یک واجب شرعی بلکه یک وظیفه انسانی است چرا که در حال حاضر رساندن مواد غذایی و مایحتاج اولیه به باریکه غزه به سخت‌ترین شکل ممکن و البته با هزینه های بسیار سنگین صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: بر همین اساس همزمان با ایام ماه میهمانی و اطعام الهی پویشی ملی تحت عنوان «ماه فلسطین» برای جمع آوری کمک‌های مردمی و با هدف تامین وعده‌های غذایی در حال اجراست تا از این طریق امکانی برای ادای دِین اسلامی و انسانی مردم کشور در قبال مظلومان در محاصره غزه فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مردم خداجو و نوع دوست استان همزمان با ایام ماه خوبی‌ها، برای شرکت در این پویش و کمک رسانی به برادران و خواهران دینی خود در غزه می‌توانند با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۲۲۲ در پویش «ماه فلسطین» سهیم و بانی یک وعده غذایی ساده برای مردم مظلوم غزه باشند.


برچسب ها
نوشته شده در   چهارشنبه 22 فروردين 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode