ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 دي 1386     |     کد : 96

امام جمعه تبريز: 13 آبان تفكر مبارزه با استكبار را در جهان نهادينه كرد

امام جمعه تبريز:

13 آبان تفكر مبارزه با استكبار را در جهان نهادينه كرد

امام جمعه تبريز با اشاره به وقايع‌ 13 آبان در سال‌هاي42،‌ 57 و‌ 58 اين وقايع را عامل شكستن ابهت آمريكا به عنوان قدرت بلامنازع دنيا ارزيابي كرد و گفت: هم‌اكنون تفكر مبارزه با استكبار در جهان نهادينه شده است.

A0142468.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز،ایت الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر افزود: آمريكا به عنوان كشوري كه تا قبل از انقلاب اسلامي ايران يگانه قدرت بزرگ دنيا محسوب مي‌شد، امروز ضمن اين كه نفوذ خود را در كشورها از دست داده است، مورد تنفر ملت‌هاي دنيا نيز واقع شده و هر روز بيش از گذشته منزوي مي‌شود.
وي حركت انقلابي دانشجويان در تسخير لانه جاسوسي آمريكا را ستود و اظهار داشت: امسال با توجه به شرايط جهاني و منطقه كه آمريكا در حال منزوي شدن در جهان است،بايستي نه تنها دانش آموزان و دانشجويان در راهپيمايي 13 آبان شركت باشكوه داشته باشند بلكه بايد تمام اقشار مختلف مردم با شركت گسترده ابراز تنفر خود از استكبار،اهداف و افكارش را نشان دهند.
شبستري در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه دنيا به سمت تائيد فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي پيش مي‌رود گفت: شيطان بزرگ براي مقابله و انحراف افكار جهاني باز به جنگ رواني ديگري دست زد و سپاه را در گروه ترويست‌ها قرار داده است تا شايد به زعم خود اهداف پليدش را جامه عمل بپوشاند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌ شرقي با بيان اين كه سر خط تروريسم در جهان آمريكا است، تصريح كرد: جنايات گروه القاعده و پژاك در كشورهاي منطقه و دنيا كه دست پرورده خود آمريكاست، با هدايت استكبار جهاني رخ مي‌دهد.
وي اضافه كرد: قدرت جمهوري اسلامي ايران منبعث از اسلام و ولايت فقيه بوده و در اين ميان پاسداران بازوان دفاع از كيان انقلاب و ولايت هستند.
شبستري گفت: سپاه پاسداران، نيرويي ارزشي در جهت دفاع از كيان و تماميت ارضي ايران اسلامي است و داراي خدمات بسيار ارزشمندي است كه باعث خشم و غضب استكبار جهاني شده تا جايي كه اكنون مي‌خواهند با هجمه عليه سپاه آن را مورد حملات تبليغاتي و جنگ رواني خود قرار دهند.
وي همچنين در بخش ديگري از سخنانش در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به گوشه‌هاي از زندگاني رئيس مذهب جعفري اشاره كرد و گفت: امام صادق (ع) در همه علوم سرآمد دانشمندان جهان است.




 


نوشته شده در   پنجشنبه 6 دي 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode