ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 25 مرداد 1389     |     کد : 8868

مجموعه دلاوران خليج فارس آماده نمايش شد

مجموعه انيميشن سه بعدي «دلاوران خليج فارس» به سفارش اداره كل پويانمايي (صبا) و كارگرداني مهدي پاكيار آماده پخش از تلويزيون شد...

 مجموعه انيميشن سه بعدي «دلاوران خليج فارس» به سفارش اداره كل پويانمايي (صبا) و كارگرداني مهدي پاكيار آماده پخش از تلويزيون شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، مجموعه انيميشن سه بعدي «دلاوران خليج فارس» در 13 قسمت 17 دقيقه‌اي به سفارش اداره كل پويانمايي (صبا) و كارگرداني مهدي پاكيار آماده پخش از تلويزيون شد.
اين مجموعه با الهام و برداشت آزاد از خاطرات افسران و پرسنل نيروي دريايي و هوايي در طول هشت سال دفاع مقدس ساخته شده است.
شخصيت‌محوري مجموعه يك ناخداي ميان سال و بسيار با تجربه است كه فرماندهي يك ناوشكن جنگي را بر عهده دارد و در هر قسمت از اين مجموعه يك داستان مستقل روايت مي‌شود.
به گفته كارگردان، شخصيت‌ها و محيط‌ها به صورت رئال طراحي شده تا مخاطبان با داستان‌هاي فيلم ارتباط بهتري برقرار كنند، از سوي ديگر در اين مجموعه عمدتاً به جنگ‌هاي كلاسيك آن هم در هوا و در دريا پرداخته شده است كه تاكنون كمتر در فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني خصوصاً به صورت انيمشن شاهد آن بوده‌ايم.
مهدي پاكياري همچنين در ادامه گفت: در دوران معاصر كه كشورهاي زيادي در پي مصادره نام خليج فارس هستند، توليد اين‌گونه مجموعه‌ها خصوصاً براي كودكان و نوجوانان و پخش آن از شبكه‌هاي مختلف داخلي و شبكه‌هاي خارج از كشور مي‌تواند در ماندگاري نام خليج فارس در ذهن و فكر بيننده‌ها بسيار مؤثر باشد.
وي ادامه داد: از نظر تكنيكي توليد اين چنين فيلم‌هايي كه به صورت انيمشن سه بعدي و شيوه رئال ساخته مي‌شود، كار دشواري است چرا كه شخصيت‌هاي فيلم بايد به صورت واقعي راه بروند و بيننده انتظار حركت‌هاي واقعي از شخصيت‌هاي فيلم دارد و با اين حال خوشبختانه كار به‌خوبي انجام شد و اكنون اين مجموعه آماده پخش است.
به گفته نويسنده فيلمنامه ساختار فيلمنامه «دلاوران خليج فارس» به گونه‌اي طراحي شده است كه اين مجموعه علاوه بر جذابيت‌هاي تصويري مطالب آموزنده نيز براي مخاطب كودك ونوجوان به همراه داشته باشد.
عوامل توليد اين مجموعه عبارتند از: محقق: مرضيه مسلمي‌حقيقي، بازنويسي فيلمنامه: ميترا عطائيان، آهنگساز: محمد آنت، تدوين صدا و تصوير: مهدي پاكيار، سعيد احمدي، انيماتورها: محمد معطري، اميد كاتب، سعيد شه‌كلاهي، وحيد اعلايي، ساخت محيط و كاراكتر: سيامك سازگار، پويان شيعتي، علي انصاري، نورو و رندر: مجتبي كوه ، محمد هاشم اله‌ربي، مدير توليد: سعيد انفرادي، صداي شاهد: محمد تقي، نگهداري، مدير دوبلاژ: هومن خياط، ناظر كيفي دوبلاژ: مهرداد رئيسي. 


نوشته شده در   دوشنبه 25 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode