ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 بهمن 1402     |     کد : 202924

۱۸ اثر جشنواره فیلم فجر در تبریز اکران می‌شود

مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، از اکران ۱۸ فیلم از سری آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تبریز خبر داد.

 مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، از اکران ۱۸ فیلم از سری آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تبریز خبر داد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد استان، سیدمحمدحسین بلاغی، مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، ۱۴ بهمن‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار شده و استان‌های مختلف کشور نیز میزبان فیلم‌هایی از این جشنواره خواهند بود.

وی ادامه داد: در شهر تبریز نیز پردیس سینمایی ستاره باران، پردیس سینمایی ۲۹ بهمن و سینما ناجی میزبان ۱۸ فیلم از بخش سودای سیمرغ، نگاه نو و پویانمایی خواهند بود.

بلاغی با اشاره به زمانبندی پخش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در تبریز گفت: از روز دوشنبه ۱۶ بهمن الی ۲۲ بهمن، هر کدام از سینماهای ستاره باران، ۲۹ بهمن و ناجی، هر روز در دو سانس، فیلم هایی از جشنواره را برای تماشاگران و علاقه مندان این حوزه اکران خواهند کرد.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی همچنین از برگزاری آیین افتتاحیه این جشنواره در روز ۱۵ بهمن و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در پردیس سینمایی ۲۹ بهمن تبریز خبر داد و گفت: همچنین در این آیین شاهد نمایش و تقدیر از عوامل فیلم سینمایی آپاراتچی خواهیم بود.

علی محرمی، معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست از آغاز فروش بلیت آثار چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر استان خبر داد و گفت: فروش بلیت فیلم‌های جشنواره در تبریز از صبح روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سکوهای فروش بلیت آی‌تیک (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) نسبت به خرید بلیت مورد نظر خود اقدام کنند.


نوشته شده در   دوشنبه 16 بهمن 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode