ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 تير 1389     |     کد : 8265

امام جمعه مراغه: دشمنان به دنبال بدبين كردن مردم نسبت به روحانيتند

امام جمعه شهرستان مراغه با بيان اينكه دشمنان به دنبال بدبين كردن مردم نسبت روحانيت هستند، گفت: از نقشه‌هاي شوم استكبار ايجاد بدبيني در مردم نسبت به علما، مراجع و حوزه‌هاي علميه است...

 امام جمعه شهرستان مراغه با بيان اينكه دشمنان به دنبال بدبين كردن مردم نسبت روحانيت هستند، گفت: از نقشه‌هاي شوم استكبار ايجاد بدبيني در مردم نسبت به علما، مراجع و حوزه‌هاي علميه است.
به گزارش خبرگزاري فارس از مراغه، حجت‌الاسلام و المسلمين محمدتقي پورمحمدي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اين شهر با اشاره به توطئه‌هاي پايان‌ناپذير استكبار اظهار داشت: مومنين بايد در برابر توطئه‌ها و نقشه هاي دشمن هوشيار باشند و نگذاريم آنان به اهداف خود دست يابند.
وي، ترور شخصيتي و فيزيكي را از جمله نقشه‌هاي دشمنان عليه علما و مراجع ذكر كرد و اضافه كرد: دشمنان و منافقان در اوايل انقلاب نيز عالمان برجسته زيادي را از جمله شهيدان بهشتي، مفتح، هاشمي‌نژاد و شهداي محراب را از دست ما گرفتند.
محمدي در ادامه با اشاره به حادثه 11 تير ماه سالروز شهادت شهيدت محراب آيت‌الله صدوقي اظهار داشت: اين عالم رباني نقش زيادي در تحقق انقلاب داشت و در استان يزد محور وحدت بود.
وي با تاكيد بر حفظ حرمت لباس روحاني گفت: خدمت در اين كسوت خدمت به اسلام و لباس روحانيت، لباس سربازي امام زمان(عج) است كه همه بايد در حفظ ارزش، جايگاه و حرمت آن كوشا باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبري همچنين با اشاره به سالروز سرنگوني هواپيماي مسافربري ايران توسط آمريكا در خليج فارس اظهار داشت: در اين حادثه بيش از 298 مسافر بي‌گناه به شهادت رسيدند.
وي با تاكيد بر اينكه تاريخ انقلاب گواه بر مظلوميت ايران و خوي استكباري آمريكاي جنايتكار است، يادآور شد: اين نهايت درنده خويي است كه هواپيمايي با 298 سرنشين و مسافر بي‌گناه را در آسمان كشورش مورد حمله قرار دهند و سپس به مسئول اين كار نيز مدال افتخار بدهند و با اين امر سند رسوايي و جنايت آمريكا و دشمني و كينه او به ملت ايران رقم خورد.
محمدي خاطرنشان كرد: لاف زدن‌هاي آمريكا از حقوق بشر با چنين جناياتي كه هر روز در گوشه‌اي از جهان انجام مي‌دهد، ادعايي بيش نيست و او هرگز با مباني حقوق بشر آشنايي نداشته و ندارد.
وي، با اشاره به تحريم‌هاي اخير عليه جمهوري اسلامي گفت: اين تحريم‌ها به نفع مردم بوده و موجب خوداتكايي در بين مردم در تمام عرصه‌ها مي‌شود.
محمدي خاطر‌نشان كرد: تحريم آمريكا و متحدانش نه تنها هيچ تاثيري در اراده استوار ملت ايران نخواهد گذاشت بلكه موجب پيشرفت و عزت بيشتر ايران مي‌شود.
خطيب جمعه مراغه تصريح كرد: تحريم‌ها و بيانيه‌ها نه تنها خللي بر اهداف مردم ايران ندارد بلكه آنان را نسبت به گذشته در اين قدم مستحكم‌تر مي‌كند.
وي ادامه داد: ملت ايران از تحريم هيچ هراسي ندارند و پيشرفت‌هاي به دست آمده در عرصه‌هاي مختلف نيز مديون ‌تحريم است.
امام جمعه مراغه با اشاره به اينكه دستيابي ايران به چرخه سوخت هسته‌اي اقتدار و عظمت جمهوري اسلامي ايران را انكار ناپذير ساخت، خاطر‌نشان كرد: ملت و دولت ايران استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي را حق مسلم خود مي‌دانند.



نوشته شده در   شنبه 12 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode