ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 29 خرداد 1389     |     کد : 8078

هشدار امام جمعه تبريز براي تعرض به كشتي‌‌هاي ايراني؛ كشتي‌هاي آمريكا و انگليس در خليج فارس بي‌امنيت مي‌شود

امام جمعه تبريز با اشاره به ارسال كمك‌هاي ايران به مردم غزه گفت: اگر تعرضي به كشتي‌هاي ايراني توسط آمريكا يا انگليس صورت گيرد، كشتي‌هاي اين دو كشور در منطقه خليج فارس و درياي عمان امنيتي نخواهند داشت...

امام جمعه تبريز با اشاره به ارسال كمك‌هاي ايران به مردم غزه گفت: اگر تعرضي به كشتي‌هاي ايراني توسط آمريكا يا انگليس صورت گيرد، كشتي‌هاي اين دو كشور در منطقه خليج فارس و درياي عمان امنيتي نخواهند داشت.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر در مصلاي امام خميني به حمله اسرائيل به كاروان كشتي آزادي اشاره كرد و افزود: پس از اين حمله وحشيانه دهها كشتي به سوي غزه در حركت است و اسرائيل تحت فشارهاي جهاني از برخي فشارها كاسته است.
وي تصريح كرد: با اين وجود جنايات رژيم صهيونيستي بر مردم مظلوم غزه ادامه دارد و حمايت رژيم صهيونيستي موجب نفرت بيشتر جهانيان از آمريكا شده است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي تصريح كرد: انتفاضه فلسطين ديگر متعلق به مردم اين كشور نيست بلكه انتفاضه به يك موضوع بين‌المللي تبديل شده است.
وي ادامه داد: در حال حاضر ملت‌هاي جهان وارد صحنه رويارويي با رژيم صهيونيستي شده است و با تلاش‌هاي آزاديخواهان جهان، اسرائيل بزودي به زانو درمي‌آيد.
خطيب جمعه تبريز به ارسال كمك‌هاي ايران به مردم غزه اشاره كرد و اظهار داشت: كمك‌هاي مردمي از بندرعباس عازم منطقه شده‌اند و اگر تعرضي به كشتي‌هاي ايراني توسط آمريكا و يا انگليس صورت گيرد، كشتي‌هاي دو كشور در منطقه خليج فارس و درياي عمان امنيتي نخواهد داشت.
آيت‌الله شبستري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بحران‌هاي اخير قوميتي در كشور قرقيزستان تصريح كرد: در اين كشور شرايط بحراني حاكم است و اخيراً‌ اوضاع از كنترل دولت جديد خارج شده است.
وي افزود: پايگاه نظامي آمريكا نيز در اين كشور حاكم است و رد پاي دخالت بيگانگان در تحولات و اتفاقات داخلي اين كشور مشاهده مي‌شود.
امام جمعه تبريز همچنين به صدور قطعنامه ضد ايراني در شوراي امنيت اشاره كرد و افزود: اهداف غرب و آمريكا از صدور قطعنامه ضد ايراني كه توقف غني‌سازي اورانيوم است حاصل نمي‌شود.
آيت‌الله شبستري گفت: اين قطعنامه با اجماع مورد تصويب قرار نگرفت و محدوديت‌هاي كمتري نسبت به قطعنامه‌هاي قبلي ايجاد مي‌كند و به هيچ‌وجه عامل بازدارنده‌اي براي جمهوري اسلامي براي غني سازي نيست.
وي افزود: صدور قطعنامه بر ضد فعاليت‌هاي صلح‌آميز جمهوري اسلامي ايران در برابر سكوت شوراي امنيت در حمله به كشتي آزادي نشانگر ماهيت پوچ شوراي امنيت و دستاويز بودن آن در دست چند كشور محدود است.


نوشته شده در   شنبه 29 خرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode