ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 اسفند 1388     |     کد : 6796

امام جمعه هريس: ايتاليا در دام لابي صهيونيستي افتاده است

امام جمعه شهرستان هريس با تاكيد بر اينكه دولت ايتاليا با بازداشت خبرنگار ايراني در دام لابي صهيونيستي افتاده است...

امام جمعه شهرستان هريس با تاكيد بر اينكه دولت ايتاليا با بازداشت خبرنگار ايراني در دام لابي صهيونيستي افتاده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر افزود: اقدام پليس ايتاليا نشانگر آن است كه پرونده فعاليت جمهوري اسلامي، آن قدر شفاف است كه آنها براي اجراي نسخه نوشته شده توسط سران صهيونيستي به دستگيري يك خبرنگار متمسك شده‌اند و اگر مدعيان دموكراسي و حقوق بشر دستاويز يا مدركي عليه ايران اسلامي داشتند، به جاي بازداشت كسي كه مسئوليت روشنگري افكار را بر عهده دارد، به آن متوسل نمي‌شدند.
وي خاطر نشان كرد: بايد توجه داشت كه جمهوري اسلامي نيازي به اقچجاق سلاح در داخل اروپا ندارد، امروز به حمدالله موج نفرت از سياست‌هاي قدرت‌هاي صاحبان سلطه در دل مردم دنيا به وجود آمده است، اما آنها غافل هستند كه با وجود بيداري ملت‌ها تاريخ مصرف كارهاي چون دستگيري افراد به بهانه‌هاي واهي گذشته است.
خطيب جمعه هريس ادامه داد: دولت ايتاليا با اين اقدام احمقانه با حيثيت سياسي و امنيتي خود بازي كرد و با اين ترفندهاي كودكانه نمي‌تواند هيچ كس را متقاعد كنند و بايد پاسخگوي اعمال سنخيت خود باشند.
امام جمعه هريس همچنين با بيان اينكه مردم عراق با حضور گسترده خود در انتخابات به بازماندگان حزب بعث زير شلاق گلوله يك «نه» بزرگ گفتند، افزود: مردم مظلوم عراق زير باران گلوله و خمپاره با همه ملاحظات امنيتي و با وجود تهديدات برخي بعثي‌ها و تشكيلات تروريستي القاعده براي هدف قرار دادن شهروندان پاي صندوق راي حاضر شدند تا «نه» بزرگ را به حضور بعثي‌ها در اين كشور بگويند و رويايي عراق آزاد بدون واهمه از حضور عناصر بعث و به دور از دخالت خارجي ار محقق كنند.
وي اضافه كرد: در اين انتخابات كه دومين انتخابات پارلماني عراق از زمان سرنگوني رژيم صدام بود، نتايج اوليه حكايت از پيشتازي انقلاب شيعيان عراق دارد و بازنده اصلي زمانداران آمريكا و پيروز ميدان مردم عراق است زيرا كه رئيس‌جمهور آمريكا اميدوار بود كه اين انتخابات به تشكيل رژيم لائيك و پايدار در عراق منتهي شود تا وي در خلال آن بتواند به بهترين شكل ممكن نظاميان خود را از اين كشور خارج كند.
خطيب جمعه هريس در ادامه 22 اسفند سالروز تاسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي در سال 1358 را گرامي داشته و اظهار داشت: بعد از پيروزي انقلاب براي سامان دادن به بيشتر امور شهدا و خانواده‌هاي آنان با فرمان امام (ره) بنياد آغاز به كار كرد كه با آغاز جنگ تحميلي و بيشتر شدن شهيدان وظيفه و تكليف بنياد شهيد سنگين‌تر شد.
احمدي افزود: بنياد شهيد علاوه بر وظايف خود يك نهاد هدايتگر، سياستگزار، برنامه‌ريز و نظارت كننده است كه وظيفه دارد، تمام امكانات نظام و جامعه اسلامي را براي تحقق اهداف خود بسيج كند.
وي تصريح كرد:‌ شهدا و خانواده معظم آنان سرمايه اصلي ملت ايران اسلامي به شمار مي‌روند.
امام جمعه هريس خاطر نشان كرد: ملت ايران هرگز راه، پيام و هدف شهدا را فراموش نمي‌كنند.
وي گفت: تا زماني كه اين دستاورد عظيم در جامعه زنده است، هيچ قدرت مادي نمي‌تواند براي انقلاب و نظام اسلامي مشكل ايجاد كند.
احمدي ياد آور شد: حفظ حرمت شهدا و خانواده‌هايشان حداقل كاري است كه مي توانيم در مقابل فداكاري‌هاي فراوان آنها در طول هشت سال دفاع مقدس انجام دهيم.
وي خاطرنشان كرد: دشمنان انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس از انجام هيچ كار رذل و پستي عليه ملت ايران خودداري نكردند اما رشادت‌هاي ايثارگران و شهدا و مقاومت مردم نگذاشت اينگونه كارها لطمه‌اي به انقلاب وارد كند تا جايي كه حتي يك وجب از خاك ما هم به دست دشمن نيفتاد.
امام جمعه هريس يادآور شد: انقلاب با خون شهدا رشد كرد و خون آنها موجب تحكيم نظام شد كه اين امر بسيار ارزشمند است.
وي اضافه كرد: رهبري، شهادت و وحدت، سه ضلع مثلث حفظ انقلاب هستند و اگر اتحاد وجود داشته باشد، مي‌توان كارهاي بسيار بزرگي انجام داد.
امام جمعه هريس همچنين به 25 اسفند سالروز ارتحال يادگار حضرت امام (ره) حجت‌الاسلام حاج‌سيد احمد خميني اشاره كرد و گفت: بعد از تبعيد خضرت امام (ره) مهم‌ترين نقش ايشان ايجاد رابطه امام (ره) و پيروان انقلابي او در ايران و ساير نقاط جهان براي برافراشته نگاه داشتن پرچم جهاد بود و پس از پيروزي انقلاب حضور ممتاز در صحنه داشتند و نقش مهمي در كنار حضرت امام راحل در اداره بيت و دفتر امام داشتند.
وي همچنين افزود: پس از رحلت جانگداز حضرت امام (ره) ايشان از مقام منيع ولايت و ولي امر مسلمين حضرت‌ايت الله خامنه‌اي تبعيت محض داشتند و تمام همت خود را مصروف حضرت امام كردند و در دفاع از ولايت فقيه محكم ايستادند.
امام جمعه هريس در بخش ديگري از سخنان خود سالروز شهادت سردار سرلشكر حاج مهدي باكري و شهيدان عمليات‌هاي بدر و خيبر را گرامي داشتند.


نوشته شده در   شنبه 22 اسفند 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode