ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 اسفند 1388     |     کد : 6795

امام جمعه هشترود: ‌آمريكا و اسرائيل سرخط تروريسم هستند

امام جمعه هشترود با اشاره به آزاد كردن سركرده گروهك تروريستي پژاك توسط دولت آلمان گفت:‌ آمريكا و اسرائيل سرخط ترويسم هستند...

 امام جمعه هشترود با اشاره به آزاد كردن سركرده گروهك تروريستي پژاك توسط دولت آلمان گفت:‌ آمريكا و اسرائيل سرخط ترويسم هستند.
به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالحميد واعظي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به دستگيري خبرنگار صدا و سيما از سوي كشور ايتاليا و دستگيري و آزادي رئيس گروهگ پژاك از سوي كشور آلمان اظهار داشت: اين كارها ماهيت حاميان دروغين حقوق بشر در مبارزه با تروريسم را افشا كرد.
خطيب جمعه هشترود اظهار داشت: اين فعاليت كشورهاي غربي به ويژه اروپا، آمريكا و اسرائيل نشان دهنده اين است كه تمام گروه‌هاي تروريستي از آنان خط مي‌گيرند و آنان حاميان حقوق بشر نيستند بلكه ضايع كنندگان حقوق بشر هستند و هرزمان كه مي‌گذرد ماهيت تروريستي آنان آشكارتر مي‌شود.
واعظي افزود: بنا به تعهدات بين‌المللي دولت آلمان بايد اين فرد را به دولت جمهوري اسلامي ايران تحويل مي‌داد كه نه تنها چنين نكرد بلكه با آزاد كردن اين تروريست، شعور سياسي مردم دنيا را به مسخره گرفت.
وي همچنين با اشاره به فرارسيدن سالگرد ارتحال همسر و فرزند گرامي معمار كبير انقلاب خاطرنشان كرد: ملت بزرگ ايران و مسئولان جامعه اسلامي بايد اين بيت را كه بركت و اقتداري براي ايران اسلامي در جهان بوده پاس داشته باشند.
واعظي گراميداشت و تجليل از اين شخصيت را در واقع تكريم و تجليل از امام راحل (ره) دانست و افزود: حاج احمد آقا، شخصيتي بودند كه در تمام فراز و نشيب‌ها، سختي‌ها و دشواري‌ها به خصوص در دوران تبعيد، هميشه يار و ياور امام خميني (ره) بودند.
وي گفت: اين شخصيت از انسان‌هاي با بركتي بود كه دوران عمرش را از جواني و از آغاز نهضت امام خميني (ره) به عنوان يك سرباز فداكار در كنار امام بودند.
واعظي آور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز تجليل از احمد آقا را يك امر و فريضه لازم مي‌دانند و اين به خاطر امام خميني (ره) و شخصيت خود ايشان بود.
امام جمعه هشترود با اشاره به 22 اسفند ماه سالروز تشكيل بنياد شهيد انقلاب اسلامي به فرمان معمار كبير انقلاب تصريح كرد: ملت بزرگ ايران در اين روز با آرمان‌هاي امام و شهداي اين مرز و بوم تجديد پيمان مي‌بندند.
واعظي با بيان اينكه رشادت‌ها و پايمردي‌ها و تقديم خون‌هاي پاك شهدا، ايران اسلامي را اكنون در رتبه عالي و اقتدار در منطقه رسانده است، يادآور شد: جامعه اسلامي ايران با تكيه بر ولايت فقيه بر دشمن زبون پيروز مي‌شود.
وي تصريح كرد: ايران اسلامي مقتدر است و دشمنان بدانند كه به اين ترفندها به جايي نمي‌برند.
وي خاطرنشان كرد: انقلاب ايران، انقلاب ارزش‌ها است و شهدا براي احياي ارزش‌ها جانشان را نثار كردند بنابراين بايد انقلاب و خون شهدا را حفظ كنيم.
امام جمعه هشترود در بخش ديگري با اشاره به هفته منابع طبيعي بر لزوم حفظ عرصه‌هاي طبيعي و انفال كشور تاكيد كرد و گفت: آرزوي ما اين است كه ايران آباد و آزاد داشته باشيم.
واعظي برگزاري هفته احسان و نيكوكاري در آستانه فرارسيدن سال نو اشاره كرد و افزود: در روايات ديني و اسلامي بر اهميت انفاق و كمك به محرومان و مستضعفان تاكيد شده است و در اين راه افراد مي‌توانند با بذل بخشي از مال و ثروت خود نسبت به انفاق و گسترش آن در جامعه اقدام كنند.
امام جمعه هشترود در ادامه به تلاش پيشتر از سوي مديران در ارائه خدمات به مردم تاكيد كرد و گفت: مديران بايد به اين امر مهم توجه ويژه داشته باشند از فرصتي كه انقلاب براي آنان به وجود آورده است، نهايت استفاده را ببرند. 


نوشته شده در   شنبه 22 اسفند 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode