ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 8 اسفند 1388     |     کد : 6646

امام جمعه هريس: دستگيري ريگي ابعاد اقتدار نظام را نشان داد

امام جمعه شهرستان هريس گفت: دستگيري ريگي ابعاد اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران را نشان داد...


 امام جمعه شهرستان هريس گفت: دستگيري ريگي ابعاد اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران را نشان داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر دستگيري عبدالمالك ريگي توسط سربازان امام زمان (ع) را افتخار بزرگي براي ايران اسلامي دانست و آن را نشانه اشراف كامل اطلاعات و امنيتي جمهوري اسلامي برشمرد و افزود: عبدالمالك ريگي سركرده گروهك تروريستي شرق كشور كه از حمايت‌هاي مالي و تبليغاتي و همچنين پايگاه وسيعي در بين آمريكا، انگليس، رژيم صهيونيستي و دولت‌هاي عربستان سعودي و امارات متحده عربي برخوردار بود كه با تلاش و تدبير نيروهاي امنيتي كشورمان دستگير شد.
وي تصريح كرد: ريگي و حاميانش به ويژه كشورهاي استكباري از جمله آمريكا به دنبال ايجاد ناامني نه تنها در شرق كشور بلكه در سراسر ايران اسلامي بودند كه اين حركت به همت دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي كشور ناكام ماند.
احمدي حركات ريگي را بخشي از سناريوي آمريكايي ايجاد ناامني در ايران دانست و افزود: بخش‌هايي از اين سناريو توسط ريگي اجرا شد و تعدادي از پاك‌ترين افراد اين مرز و بوم به شهادت رسيدند.
وي همچنين با اشاره به اينكه مهم‌ترين دستور كار اصلي اجلاس خبرگان رهبري در هفتمين نشست رسمي مجلس خبرگان تجليل از درايت و مديريت مقام معظم‌رهبري در خنثي كردن فتنه بعد از انتخابات بود، افزود: اعضاي محترم مجلس خبرگان رهبري در بيانيه پاياني اين اجلاس خود ضمن ستايش حضور ارزشمند ملت مومن، بصير، موقعيت‌شناس و هميشه در صحنه در دو حماسه تاريخي 9 دي و 22 بهمن سال 88 از رهبري‌هاي شايسته و هدايت هوشمندانه و داهيانه مقام معظم رهبري در اين دوره پرمحنت تجليل و حمايت و پشتيباني همه‌جانبه خود را از معظم له اعلام كردند.
خطيب جمعه هريس همچنين با اشاره به سخنان مقام عظماي ولايت در ديدار با اعضاي مجلس خبرگان گفت: نظام اسلامي مبتني بر نقشه و هندسه الهي است و مبناي نظام اسلامي اطاعت از خداوند متعال است و مسئله اساسي حفظ هويت نظام اسلامي است كه اگر كسي هويت و قانون را رعايت كند داخل در مجموعه نظام است.
احمدي در بخش ديگري از سخنان خود پيوستن ناوشكن جماران بزرگ‌ترين پروژه دفاعي كشور به آب‌هاي خليج فارس با حضور فرمانده كل قوا را تبريك گفته و در اين خصوص گفت: ناوشكن جماران نخستين ناوشكن طراحي و ساخته شده به دست متخصصان افتخارآفرين نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و نخبگان و دانشمندان توانمند ايراني به ناوگان دريايي ارتش محلق شد و جمهوري اسلامي ايران به جمع معدود كشورهاي جهان پيوست كه از قابليت طراحي، ساخت و تجهيز رزم ناوها و ناوشكن‌هاي پيچيده و مجهز برخوردارند كه 120 مراكز آموزش عالي در اين پروژه شركت داشتند.
وي اين تحول عظيم را نشان‌دهنده حركت سريع به سمت قله‌هاي پيشرفت و تعالي توسط متخصصان داخلي دانست و اظهار داشت: عزم راسخ نيروها و متخصصان داخلي براي رشد و توسعه و تعالي علم و دانش در كشور نشان از اقتدار جمهوري اسلامي در منطقه است.
احمدي تصريح كرد: دشمنان بعد از انقلاب سعي كردند تا اقتدار كشور را از بين ببرند اما با تيزهوشي و درايت رهبري و وحدت و يكپارچگي مردم نتوانستند به اين خواسته نامشروع خود برسند.
وي همچنين با تبريك سالروز ولادت حضرت محمد(ص)و امام جعفر(ع) افزود: جهاني كه امروز شاهد آن هستيم بايد هرچه بيشتر و بهتر با شخصيت والا و بي‌نظير پيامبر بزرگ اسلام و همچنين حضرت امام جعفرصادق (ع) بنيانگذار مذهب شيعه جعفري آشنا شوند.
احمدي تصريح كرد: پيوند مردم با مقام معظم رهبري ريشه در اعتقادات عميق ديني و الهي آنان دارد و جايگاه رهبري در ميان مردم بي‌نظير و بي‌بديل است و رهبري از بالاترين محبوبيت برخوردار است و هيچ عاملي نمي‌تواند اين پيوند را از بين ببرد.
امام جمعه هريس يادآور شد: وحدت ملي، ثبات و امنيت داخلي، اقتدار و عزت ما در آينده نيز حول محور مقام معظم رهبري امكانپذير است و بايد همه آحاد مردم‌، مسئولان‌، كارگزاران و خصوصاً نخبگان و خواص با بصيرت در راستاي تقويت جايگاه رهبري حركت كنند.


نوشته شده در   شنبه 8 اسفند 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode