ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 8 اسفند 1388     |     کد : 6645

امام جمعه هشترود: تقويت اتحاد ملي تنها راه شكست استكبار است

امام جمعه شهرستان هشترود گفت: تنها راه شكست استكبار تقويت بيش از پيش اصل اتحاد ملي و انسجام اسلامي است...


 امام جمعه شهرستان هشترود گفت: تنها راه شكست استكبار تقويت بيش از پيش اصل اتحاد ملي و انسجام اسلامي است.
به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالحميد واعظي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر وحدت ملي به عنوان مهم‌ترين دستاورد انقلاب اسلامي، رمز پيروزي و استمرار آن است و دشمنان به عناوين مختلف و با استفاده از ابزارهاي گوناگون اين وحدت و انسجام را هدف قرار داده كه اين امر لزوم هوشياري مسئولان و مردم را حياتي كرده است.
وي با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري بر اتحاد ملي، اين مسئله را نشان‌دهنده اهميت و جايگاه اين امر دانست و تاكيد كرد: دشمنان ايران اسلامي به همين دليل تلاش خود را براي تضعيف وحدت ملي و خدشه‌دار كردن يكپارچگي ملت ايران به كار گرفته‌اند.
امام جمعه هشترود مقدم دانستن مصالح اصلي نظام بر منافع شخصي و گروهي را از راهكارهاي اتحاد ملي دانست و اظهار داشت: ريشه اصلي اختلافات تفرقه، خود محوري، باند بازي و گروه‌گرايي است و براي رسيدن به اتحاد ملي بايد از اين عوامل پرهيز كرد.
واعظي با گراميداشت سالروز ولادت با سعادت پيامبراعظم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت افزود: هفته وحدت فرصت بسيارخوبي است تا همه براي تقويت مولفه‌هاي اتحاد بين شيعه و سني تلاش كنند و همبستگي خويش را تحيكم بخشند.
وي گفت: پيامبر گرامي اسلامي، پيام آور صلح ، دوستي، مودت و برادري است و هميشه جهان اسلام و مسلمانان را از هرگونه تفرقه نهي كرده است.
خطيب جمعه هشترود همچنين با اشاره به وقايع هفته اخير در كشور افزود: دستگيري ريگي سركرده تروريست‌هاي شرق كشور، نشان دهنده اوج اقتدار و عزت ملي ايرانيان در عرصه‌هاي مختلف بود.
وي گفت: اقدام دستگاه‌هاي اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران در دستگيري شرور و تروريست شرق كشور كه موجب شهادت بيش از 200نفر از مردم كشورمان شده بود موجب شگفتي دنيا شد.
واعظي با بيان اينكه اين اقدام متهورانه از سوي وزارت اطلاعات ضربه مهلكي بر پيكره اين گروهك تروريستي بود، اظهار داشت: قدرت اطلاعاتي ايران در مقابل تمام سازمان‌هاي اطلاعاتي دنيا به نمايش درآمد.
خطيب جمعه هشترود با اشاره به ديدار رهبر معظم انقلاب و اعضاي مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان كرد: بنابر تاكيد ايشان، هويت نظام بايد حفظ و مرزهاي آن را مشخص شود و حد و مرز خود را با دشمناني كه اين نظام و مرزها را قبول ندارند، مشخص كنيم و بدانيم كه آنها از ما نيستند.
وي يادآور شد: مقام معظم رهبري در سخنان ارزشمند خود علاوه بر تاكيد بر حفظ هويت نظام، مشخصه‌‌هاي افرادي كه در چهارچوب نظام و داخل نظام هستند را نيز اعلام كردند كه مي‌‌توان با مقايسه‌‌اي، افراد واقع در اين چهارچوب را مشخص كرد.
واعظي با استناد از فرمايشات مقام معظم رهبري تصريح كرد: پايه اصلي كشور ما براساس حكومت اسلامي و آراي مردم است و كساني كه بخواهند آراي مردم را نقض كنند تا زماني كه از راه خود برنگردند و از دشمن تبري نجويند در ميان مردم و اين حكومت اسلامي جايي ندارند.
وي ادامه داد: اختلاف نظر مهم نيست اما هر كه بخواهد در درون نظام فعاليت داشته باشد بايد كليت نظام را قبول كند و در چهارچوب آن قدم بردارد.
امام جمعه هشترود با اشاره به هفته وحدت و ولادت امام جعفر صادق (ع) و عيد مبعث نيز اظهار داشت: فلسفه نامگذاري اين هفته بر اساس متحد شدن امت اسلامي است كه بايد همواره بر اين وحدت كه دشمنان در صدد بر ريختن آن هستند تلاش و اهتمامي دو چندان داشت چرا كه دشمنان در صدد ايجاد تفرقه در اين خصوص هستند.
واعظي ساخت ناوشكن جماران به دست متخصصان دريا دل ارتش جمهوري اسلامي ايران را به نيروهاي مسلح تبريك گفت و اظهارداشت: پيشرفت‌هاي خيره‌كننده جمهوري اسلامي در عرصه‌هاي مختلف استكبار را شگفت‌زده كرده است. 


نوشته شده در   شنبه 8 اسفند 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode