ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 شهريور 1388     |     کد : 4624

امام جمعه تبریز خواستار جلوگیری از موازی کاری های فرهنگی شد

امام جمعه تبریز خواستار جلوگیری از موازی کاری های فرهنگی شد ...

امام جمعه تبریز خواستار جلوگیری از موازی کاری های فرهنگی شد


آیت الله شبستری با اشاره به تعدد مراکز تصمیم گیر فرهنگی کشور گفت: با هماهنگی این ارگان ها از موازی کاری پیشگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار با اعضای کابینه دهم بر رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید داشتند که بایستی مورد توجه مسؤولان قرا گیرد.

وی با اشاره به بخشی از منویات رهبری در دیدار با اعضای کابینه دولت دهم، خواستار رفع تنگناهای اقتصادی و کاهش فشار تورم و گرانی بر روی دوش ملت شدند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: به اعتقاد رهبر نظام، پیروز واقعی انتخابات دهم ریاست جمهوری مردم بودند و امروز این دولتمردان هستند که پاسخ این اعتماد و حمایت‌های مردمی را بدهند.

امام جمعه تبریز همچنین در ادامه با هشدار به عده‌ای که به تضعیف نظام و ولایت فقیه روی آورده گفت: تا فرصت است این عده غافل می ‌توانند به آغوش نظام و ملت برگردند و با رعایت شان نظام و ولایت فقیه، دنبال سوژه برای ضربه زدن به نظام و انقلاب نباشند.

وی بر ضرورت توجه دولت دهم به مسائل فرهنگی و دینی تاکید کرد و گفت: باید با تهیه نقشه جامع فرهنگی و بر اساس مهندسی فرهنگی آسیب ها شناسایی شده و برای حل آنها برنامه ریزی صورت گیرد.

آیت الله شبستری به تعدد مراکز تصمیم گیر فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: با هماهنگی نهادها و ارگان های مجری طرح های فرهنگی از موازی کاری پیشگیری می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اصلاح روابط اجتماعی و کنار گذاشتن کدورت ها اظهار داشت: در شرایط کنونی وحدت و همبستگی مسلمانان به منظور افزایش توان مقابله با ستمگران از ضروریات است.

آیت الله شبستری با اشاره به به فرا رسیدن روز قدس گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جداسازی صف مومنین و منافقان است.

وی ادامه داد: مردم مثل همیشه با حضور گسترده در راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک رمضان انزجار خود را از استعمارگران و حمایتشان را از مقاومت مردم فلسطین اعلام خواهند کرد

 


نوشته شده در   جمعه 20 شهريور 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode