ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1388     |     کد : 4464

امام جمعه تبريز:دستگاه قضايي عاملان جريان‌هاي بعد از انتخابات را ‌‌مجازات كند

ام جمعه تبريز گفت: انتظار داريم قوه قضاييه با رسيدگي دقيق و صريح به پرونده‌هاي سياسي در خصوص عاملان جريان‌هاي دوران انتخابات و بعد از آن با عدالت اسلامي رفتار كند...

 

امام جمعه تبريز گفت: انتظار داريم قوه قضاييه با رسيدگي دقيق و صريح به پرونده‌هاي سياسي در خصوص عاملان جريان‌هاي دوران انتخابات و بعد از آن با عدالت اسلامي رفتار كند و عاملان از هر طيفي كه باشد مجازات شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر افزود: در آخرين گزارش البرادعي در خصوص فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي كشورمان با وجود اينكه دوباره عدم انحراف ايران از تعهدات ذكر شده است ولي در اثر فشارهاي كشورهاي قدرتمند غربي بحث عدم توقف غني‌سازي اورانيوم از سوي ايران نيز ذكر شده است.

وي ادامه داد: اين مورد در حالي در اين گزارش آمده است كه رئيس جمهوري رژيم صهيونيستي در سفري به اروپا از سردمداران آن كشورها خواسته است در صورت عدم تصويب تحريم عليه ايران، خودشان تحريم هايي را اعمال كنند.

خطيب جمعه تبريز اعلام موارد دو پهلو از سوي البرادعي را در اثر فشار كشورهاي غربي خواند و اظهار داشت: با اينكه شواهد و گزارش‌ها حاكي از عدم انحراف پرونده هسته‌اي ايران از تعهدات خود است بايد اعلام كنيم، كشورمان به هيچ وجه از مواضع خود كوتاه نخواهد آمد.

وي تاكيد كرد: نماينده ايران در شوراي امنيت نيز بسته پيشنهادي كشورمان را آماده ارائه كرده است و اين تاييد كننده آمادگي ايران براي همكاري و ايجاد ثبات در منطقه است.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي تصريح كرد: تحريم‌ها اثري ندارد و ايران هرگز تسليم فشارهاي كشورهاي غربي و رژيم صهيونيستي نخواهد شد.

امام جمعه تبريز در ادامه با در پيش بودن سالروز شهادت آيت الله مدني نخستين شهيد محراب، اظهار داشت: اين عالم جليل القدر در 20 شهريور در حالي به شهادت رسيد كه خدمات ارزنده و شايان توجه‌اش هيچ موقع از اذهان پاك نمي‌شود.

آيت الله مجتهد شبستري همچنين به سالروز شهادت آيت الله طالقاني، نخستين امام جمعه تهران اشاره كرد و افزود: اين عالم بزرگوار بخش زيادي از عمر خود را در زندان‌هاي رژيم طاغوت سپري كرد و در مدت قبل از شهادت نيز خدمات فراواني ارائه داده بود.

نماينده ‌ولي فقيه در آذربايجان شرقي با بيان اينكه شهريور ماه مصائب فراواني در تاريخ ثبت شده است، اظهار داشت: 17 شهريور نيز كه يادآور جمعه سياه است در اين ماه به وقوع پيوست.

وي تصريح كرد: جلادان رژيم پهلوي در حالي مردم بي‌گناه را در ميدان ژاله به گلوله بستند كه متحصنان فقط به جنايات اين رژيم معترض بودند.

امام جمعه تبريز با بيان اينكه اين وقايع تاريخي درسي براي جوانان است، افزود: جوانان بايد بدانند كه اين انقلاب مجاني به دست نيامده است و خون‌هاي بسياري در راه تثبيت آن ريخته شده است.

وي ادامه داد: هدف شهدا حفظ اسلام و ترويج اصول ديني است، مبادا در روزمرگي‌ها اين رسالت‌ها فراموش شود.

وي در ادامه با اشاره به راي اعتماد نمايندگان مردم در مجلس به وزيران دولت دهم گفت: مجلس با راي قاطع خود، نقشه بيگانگان كه از وجود اختلاف بين دولت و مجلس خبر مي‌دادند خنثي كرد.

وي اضافه كرد: انتخاب كابينه جديد را به دولت و ملت تبريك عرض كرده آرزوي موفقيت در كارها و رفع مشكلات مردم به ويژه مشكلات اقتصادي را داريم.

آيت الله شبستري آغاز به كار رئيس جديد قوه قضاييه را نيز مبارك خواند و افزود: اميدواريم با روي كار آمدن آيت الله لاريجاني روح تازه‌اي در دستگاه قضايي دميده شود و شاهد كاهش روز به روز پرونده‌هاي ورودي به دستگاه قضايي شويم.

امام جمعه تبريز تاكيد كرد: انتظار داريم قوه قضاييه با رسيدگي دقيق و صريح به پرونده‌هاي سياسي در خصوص عاملان جريان‌هاي دوران انتخابات و بعد از آن با عدالت اسلامي رفتار كند و عاملان از هر طيفي كه باشد مجازات شود.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي وجود اختلاف سليقه بين نمايندگان مجلس را امري طبيعي خواند و افزود: اين اختلاف سليقه‌هاي لازمه يك جامعه دموكراسي واقعي است.

وي ادامه داد: دشمنان ايران و اسلام بايد بدانند كه نه تنها مجلس و دولت بلكه قاطبه ملت ايران اگر چه در مورد مسائل كوچك با هم اختلاف سليقه دارند ولي در مقابل توطئه دشمنان اين آب و خاك يكپارچه و متحد هستند.

 


نوشته شده در   جمعه 13 شهريور 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode