ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 مرداد 1388     |     کد : 4360

امام جمعه موقت تبريز:محور همه امور بايد ولايت فقيه باشد

امام جمعه موقت تبريز گفت: ولايت فقيه در نظام اسلامي ايران بايد به عنوان محور تمام امور در نظر گرفته شود. ..

 

امام جمعه موقت تبريز گفت: ولايت فقيه در نظام اسلامي ايران بايد به عنوان محور تمام امور در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز،حجت الاسلام علي حاجي‌زاده در خطبه‌هاي نماز جمعه در مصلاي امام خميني (ره) تبريز با اشاره به جايگاه رهبري و ولايت فقيه در نظام اسلامي بر لزوم حمايت مردم از جايگاه ولايت تاكيد كرد.

وي بيان داشت: اگر دشمن بين مردم، رهبري و ولايت فقيه فاصله ايجاد كند، به آرزوي خود دست يافته است و بنابراين بايد محور همه امور ولايت فقيه باشد تا دشمنان به اهداف خود نايل نشوند.

امام جمعه موقت تبريز در ادامه با اشاره به اينكه اقامه نماز، زكات، زيارت خانه خدا، ماه مبارك رمضان و ولايت فقيه اساس و پايه اسلام اسلام است، اظهار داشت: به غير از ولايت در چهار پايه و اساس اسلام عذر و رخست مورد قبول و پذيرش است اما در ولايت‌پذيري هيچ عذري مورد قبول نيست.

حاجي‌زاده تصريح كرد: مديريت مدبرانه رهبر معظم انقلاب تمام نقشه‌ها و اميدهاي شوم دشمنان را نقش برآب كرده است.

وي خاطر‌نشان كرد: ولايت فقيه ستون وحدت و انسجام نظام اسلامي است كه همه بايد از آن پشتيباني و حفاظت كنيم.

حاجي‌زاده ادامه داد: انقلاب اسلامي يكي از مراحل حساس حيات خود را پشت سر مي‌گذارد و همه بايد دست در دست هم با پشتيباني قوي از ولي فقيه، نگذاريم خون شهدا و آرمان‌هاي بلند امام راحل پايمال شود.

امام جمعه موقت تبريز با بيان اينكه شگردهاي‌هايي كه دشمن براي تضعيف ولايت فقيه به كار مي‌برد ويژه اين زمان نيست، گفت: در طول 30 سال انقلاب استكبار جهاني با شيوه‌هاي مختلف و توطئه‌ها درصدد اين امر آمده است اما اعتقاد ملت ايران به ولايت فقيه و نظام اسلامي راه را بر دشمن سد كرده است.

وي اظهار داشت: استكبار جهاني از تأثيرات و اثرگذاري ولايت‌فقيه بر ملت هراس و وحشت دارد

حاجي‌زاده افزود: استكبار جهاني مي‌داند كه اصول اساسي ولايت ‌فقيه ايستادگي در برابر زورگويي ظالمان و حمايت از مظلومان است.

امام جمعه موقت تبريز تصريح كرد: كشورهاي غربي و استكبار جهاني با ولايت‌ فقيه مخالفند چرا كه خدامحوري، دينداري، استقلال‌خواهي و عدالت‌محوري شاخصه حكومت و نظام است.

حاجي‌زاده تصريح كرد: ولايت‌ فقيه نعمت بزرگ الهي بر عالم بشريت است و استمرار راه انبيا الهي و ائمه معصومان با تبعيت از ولايت معنا پيدا مي‌كند و انقلاب اسلامي ايران نيز ثمره اطلاعت امت از ولايت‌ فقيه است.

وي ملت ايران را ملتي هوشيار و آگاه دانست و اظهار داشت: هوشياري، آگاهي ملت، اقتدار و سربلندي كشور ايران در جهان ثمره حكومت اسلامي در سايه رهبري است.

امام جمعه موقت تبريز گفت: مردان و زنان ايراني در تمام مشكلات و سختي‌ها با صبر، شكيبايي، ايثار و فداكاري از نظام دفاع كردند كه اين نمونه بارز عشق مردم به ولايت‌ فقيه است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: ميهمان خدا شدن موهبتي است كه خداوند به همه ما عطا كرده و تمام مسلمانان بايد از اين فرصت نهايت استفاده را ببرند.

حاجي‌زاده افزود: ماه رمضان ماه توبه است و اگر انسان روزه‌دار واقعي باشد بر محبوبيتش نزد خداوند اضافه مي‌شود.

امام جمعه موقت تبريز با اشاره به اينكه روزه‌داري دو بعد ثوابي و تربيتي دارد، ادامه داد: بايد روزه‌دار واقعي باشيم تا بتوانيم از فيوضات ماه رمضان استفاده كنيم.

 


نوشته شده در   جمعه 30 مرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode