ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 مرداد 1388     |     کد : 4359

امام جمعه هريس:برخورد با اشرافيت درون حاكميت از ويژگي‌هاي بارز دولت احمدي‌نژاد است

امام جمعه هريس يكي از ويژگي‌هاي دولت احمدي‌نژاد را مبارزه بي‌امان با رانت‌خواري و حيف و ميل بيت‌المال و برخورد با ايجاد طبقه اشراف درون‌ حاكميت دانست...

 

امام جمعه هريس يكي از ويژگي‌هاي دولت احمدي‌نژاد را مبارزه بي‌امان با رانت‌خواري و حيف و ميل بيت‌المال و برخورد با ايجاد طبقه اشراف درون‌ حاكميت دانست.

به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته هريس افزود: از جمله علل موفقيت دولت آقاي احمدي‌نژاد آن است كه هدف‌گذاري رئيس جمهور مطابق ارزش‌ها و آرمان‌هايي بوده كه اسلام، امام و انقلاب براي ما تعريف كرده‌اند.

وي ضمن گراميداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر همجنين شهداي گرانقدر دولت اظهار داشت: براي گراميداست خاطره اين عزيزان هفته اول شهريور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاري شده تا يادآور خاطرات تلخ و جانگذار آن دوران باشد، دوران تلاش و سخت‌كوشي عناصري دلسوز و ايثارگر در نظام اجرايي كشور بود كه تمام هم و غم اين شهداي عزيز رفع مشكلات محرومان و حل مسائل مردم بود.

احمدي خاطرنشان كرد: امرور دولت ما يكي از محبوب‌ترين دولت‌ها بعد از مشروطه است و دولت احمدي‌نژاد با هدايت رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري همچنين حمايت و پشتيباني آحاد مختلف مردم پرچم عدالت و حقيقت‌خواهي را با قدرت و شجاعت تحسين‌برانگيزي به دوش گرفته و در عرصه‌هاي مختلف داخلي و خارجي موجب عزت و عظمت ايران اسلامي شده است.

وي يكي از ويژگي‌هاي دولت احمدي‌نژاد را مبارزه بي‌امان با رانت‌خواري و حيف و ميل بيت‌المال همچنين برخورد با ايجاد طبقه اشراف درون حاكميت دانست و گفت: متاسفانه در دولت‌هاي قبلي اين امر كمرنگ شده بود و بازار تجمل‌گرايي، غربزدگي و وادادگي در برابر استكبار در حال رونق فراوان بود.

خطيب جمعه هريس در ادامه با اشاره به فرارسيدن هفته مساجد اظهار داشت: مساجد مردمي‌ترين و مترقي‌ترين كانون سازماندهي در دنيا هستند.

وي ادامه داد: مساجد و نمازهاي جمعه و جماعت پايگاه اصلي و واقعي براي سازماندهي سياسي و اجتماعي در اسلام است و هيچ تشكل و سازماني نمي‌تواند كارآيي مساجد را داشته و نقش مساجد را در جامعه ايفا كند.

امام جمعه هريس در ادامه با اشاره به فضيلت ماه رمضان، از مردم خواست بيشترين استفاده را از ماه بهار قرآن داشته باشند.

احمدي گفت: رمضان ماه رحمت، بركت، مغفرت، توبه، عبادت، تزكيه نفس و بهار قرآن است و به همين دليل مي‌طلبد كه آحاد مختلف مردم و به ويژه جوانان نهايت استفاده معنوي را از اين ماه پرفضيلت ببرند.

خطيب جمعه هريس همچنين انتخاب روز اول شهريور ماه كه مصادف با سالروز تولد ابو‌علي‌سينا است را به عنوان روز پزشك به عموم جامعه زحمتكش پزشكان تبريك گفت.

 


نوشته شده در   جمعه 30 مرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode