ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 مرداد 1388     |     کد : 4358

امام جمعه مهربان:مجلس در رأي اعتماد به وزراي پيشنهادي دولت مصالح كشور را در نظر بگيرد

حجت الاسلام محمود عيني در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اين شهر ضمن سفارش خويش و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، با گراميداشت...

 

حجت الاسلام محمود عيني در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اين شهر ضمن سفارش خويش و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، با گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر دولت به ويژه شهيدان رجايي و باهنر، دوم شهريور آغاز هفته دولت را به تمام دولتمردان در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تبريك گفت.

وي اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبي است تا دولتمردان بتوانند كارهاي انجام يافته را به اطلاع مردم برسانند همچنين موانع و مشكلات موجود بر سر راه دولت را با مردم در ميان بگذارند.

امام جمعه مهربان كار دولت را بسيار سنگين و دشوار عنوان كرد و افزود: كار دولت بسيار سنگين و دشوار است به خصوص اينكه ايران اسلامي به عنوان يك نظام مردمسالار ديني و ارزشي دشمناني دارد كه چشم ديدن پيشرفت ملت ايران را ندارند و اين كار دولت را چندين برابر با مشكل مواجه مي‌كند.

حجت‌الاسلام عيني انتخابات 22 خرداد را تائيد گفتمان عدالت دانست و افزود: مردم ايران در انتخابات دوره دهم رياست جمهوري در 22 خرداد ماه 1388 باز هم گفتمان عدالت را به عنوان گفتمان برتر مورد تائيد قرار دادند و راي بي‌سابقه قريب به 25 ميليوني مسئوليت دولت را افزايش داده و دولتمردان بايد با كار شبانه‌روزي بتوانند اين اعتماد بي‌سابقه مردم را جوابگو باشند.

خطيب جمعه مهربان خطاب به رئيس جمهور و دولتمردان اظهار داشت: دولتمردان و رئيس جمهور محترم و سختكوش ما مطمئن باشند تا زماني كه در مسير حضرت امام راحل (ره)، شهدا، عدالت و فضليت انساني هستند مورد حمايت رهبري بزرگوار و ملت نجيب و مقاوم ايران خواهند بود.

امام جمعه مهربان با اشاره به قرار گرفتن مجلس شوراي اسلامي در آستانه رأي اعتماد به وزراي پيشنهادي دولت اظهار داشت: نمايندگان محترم بايد مصالح كل كشور را در نظر بگيرند و از نگاه‌هاي محدود استاني، منطقه‌اي و بخشي پرهيز كنند و در عين حال از حق قانوني خودشان براي اظهار نظر در مورد وزراي پيشنهادي استفاده كنند.

حجت‌الاسلام عيني در ادامه چهارم شهريور به عنوان روز كارمند را به تمام كارمندان وظيفه‌شناس تبريك گفت و اظهار اميدوراي كرد كه در مسير خدمت به خلق خدا موفق باشند و نوكري مردم را براي خود افتخار بدانند و از اين كه تحت پرچم نظام اسلامي توانسته‌اند توفيق خدمتگزاري پيدا كنند خداوند متعال را شكرگزار باشند.

خطيب جمعه مهربان به ديدار بشار اسد، رئيس جمهور سوريه با مقام معظم رهبري اشاره كرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين ديدار مظهر مقاومت در منطقه را اتحاد ايران و سوريه دانستند و خاطرنشان كردند كه نتيجه اين اتحاد و تأثير آن در قضاياي فلسطين، لبنان، عراق همچنين در كل منطقه كاملاً مشخص است.

امام جمعه مهربان با اشاره به موافقت رهبر انقلاب اسلامي با پيشنهاد رئيس جمهور سوريه براي تشكيل اتحاد ميان چهار كشور ايران، سوريه، تركيه و عراق افزود: ارتباط هاي كنوني سوريه با عراق اقدام بسيار مثبتي است و بايد به دولت اين كشور براي حل مشكلات كمك كرد.

حجت‌الاسلام عيني، 30 مرداد روز جهاني مساجد را گراميداشت و اول شهريور روز پزشك را به تمام پزشكان متعهد و دلسوز ايران اسلامي تبريك عرض گفت.

خطيب جمعه مهربان در ادامه با قدرداني از زحمات يزداني، فرماندار سابق شهرستان سراب و تبريك انتصاب بيرامي به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان اظهار داشت: با توجه به تجريبات مفيد و ارزنده‌اي كه مهندس بيرامي در مسئوليت‌هاي مختلف اجرايي كسب كرده‌اند، انتظار مي‌رود كه فرماندار جديد شهرستان سراب در راستاي پيشرفت بيش از پيش اين شهرستان، گام‌هاي ارزنده‌اي بردارند و ان‌شاءالله مناطق، روستاها و شهرهاي كم‌تر برخوردار بيشتر مورد توجه فرماندار جديد شهرستان سراب قرار گيرند و با توجه به شعار دولت كه عدالت است، مديريت ايشان هم بر اساس عدالت باشد.

 


نوشته شده در   جمعه 30 مرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode