ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1388     |     کد : 4254

امام جمعه هريس:دست دشمنان داخلي و خارجي براي مردم رو شده است

امام جمعه ‌هريس گفت: مردم آگاه و هوشيار ايران با توطئه‌ها و ترفندهاي دشمن كاملاً آشنا هستند و در واقع دست دشمن خارجي و داخالي براي مردم ما رو شده است...

 

امام جمعه ‌هريس گفت: مردم آگاه و هوشيار ايران با توطئه‌ها و ترفندهاي دشمن كاملاً آشنا هستند و در واقع دست دشمن خارجي و داخالي براي مردم ما رو شده است.‌

به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان به 28 مرداد سالروز كودتاي ننگين آمريكايي، انگليسي براي بازگرداندن محمدرضا پهلوي در سال 1332 هجري شمسي اشاره كرد و افزود: زمامداران آمريكا به خاطر 50 سال خيانت و غارت منابع و ذخاير ملت ايران و دشمني‌هاي بي‌حد و حصر با آرمان‌هاي مقدس اين ملت همچنان به عنوان دشمن شماره يك مردم و دولت ما هستند.

وي ادامه داد: ملت ايران هرگز جنايات استكبار جهاني را فراموش نخواهند كرد و ديوار بي‌اعتمادي همچنان بين ايران و آمريكا بلند است كه به هيچ وجه ملت و دولت ايران مادامي كه خوي استكباري آمريكا موجود است حاضر به هيچ مذاكره‌اي نخواهند بود.

احمدي ‌تصريح كرد: تاريخ معاصر ما مملو از خيانت و جنايات و دخالت‌هاي پنهان و آشكار زمانداران آمريكا بر امور‌ ‌ايران است.

خطيب جمعه هريس خاطر نشان كرد: امروز مبارزه با آمريكا در كشور ما به يك استراتژي تبديل شده و همچنان نظام اسلامي ايران آمريكا را شيطان بزرگ مي‌داند.

‌احمدي افزود: مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي با توطئه‌ها و ترفندهاي دشمن كاملاً آشنا هستند و در واقع دست دشمن خارجي و داخلي براي مردم ما رو شده است و قطعاً هيچ‌گونه تهديدي در عزم و اراده ملي كشورمان تاثيري نخواهد داشت.

امام جمعه هريس در بخش ديگري از سخنان خود آزادگان و ايثارگران را پاسداران و حافظان استقلال و ارزش‌هاي انقلاب دانست و اظهار داشت: آزادگان توانستند در سال‌هاي زجر و شكنجه، درد و بيماري جسمي، روح و روان خود را با مقاومت حفظ و تقوا و مردانگي خود را مضاعف كنند تا در بازگشت به ايران اسلامي در صحنه‌هاي مختلف اجتماعي سرمشق و نمونه‌اي براي همه ملت ايران باشند.

وي ادامه داد: مهم‌ترين و با ارزش‌ترين كاري كه آزادگان در هنگام ورود به خاك مقدس ايران اسلامي انجام دادند، بوسه بر خاك پاك كشور، حضور در مرقد مطهر حضرت امام خميني (ره) و اداي احترام به روح ملكوتي بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي ايران و تجديد بيعت با آرمان‌هاي والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مقام عظماي ولايت، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بود.

احمدي آزادگان و ايثارگران را پاسداران استقلال و ارزش‌هاي انقلاب دانست و تصريح كرد: آزادگان با پايداري و عشق به بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري در تمام عرصه‌هاي علمي و فناوري به مردم و انقلاب اسلامي خدمت مي‌كنند.

امام جمعه هريس گفت: ملت ايران اسلامي هميشه اين روز به ياد ماندني را به عنوان نقطه عطف و برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي كه حماسه صبوري و استقامت فرزندان برومند ميهن اسلامي بر تارك آن مي‌درخشد، فراموش نمي‌كند.

احمدي در بخش ديگري از خطبه‌ها به ارزش نهادن به مقام ايثارگران اشاره كرد و افزود: ايثارگران و آزادگان خدمات بي‌شماري را براي اين كشور انجام داده‌اند كه اين مهم توجه مسئولان به اين قشر از جامعه را دو چندان مي‌كند.

امام جمعه هريس همچنين با اشاره به ايام شعبانيه و رسيدن ماه مبارك رمضان مردم را به توجه بيشتر به معنويات توصيه كرد.

 

 


نوشته شده در   جمعه 23 مرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode