ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 17 مرداد 1388     |     کد : 4180

امام جمعه اهر:رمز وحدت ‌در جامعه عمل به فرمايشات ولايت فقيه است

امام جمعه ‌اهر رمز وحدت، وفاق و همدلي را در جامعه عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري و پيروي از معظم‌له ذكر كرد‌...

امام جمعه ‌اهر رمز وحدت، وفاق و همدلي را در جامعه عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري و پيروي از معظم‌له ذكر كرد‌.

به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجي‌زاده  در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر با اشاره به بيانات ارزشمند مقام معظم رهبري در مراسم تنفيذ حكم رياست جمهوري بر حمايت از دولت براي پيشبرد اهداف والاي انقلاب اسلامي تاكيد كرد.

وي افزود: همه مسئولان بايد با سرلوحه قرار دادن فرمايشات و انتظارات مقام ولايت در تحكيم اهداف نظام و انقلاب تلاشي مضاعف داشته باشند.

حاجي‌زاده در ادامه با اشاره به اعياد شعبانيه به خصوص ميلاد منجي عالم بشريت بر تاسي از ائمه معصومين و الگو قرار دادن سيره آنها در زندگي تاكيد كرد.

خطيب جمعه شهرستان اهر در ادامه با تبيين اهميت نيمه شعبان با قرائت فرازهاي از بيانات بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در خصوص اين ايام مبارك عيد نيمه شعبان را از لحاظ شرافت و اهميت همانند ايالي قدر برشمرد و گسترش برادري و صميميت و پرهيز از اختلافات و انتظار سازنده را از موارد مورد تاكيد حضرت امام (ره) ذكر كرد.

وي وظيفه مومنان و علاقمندان آن حضرت را در عصر غيبت بسيار مهم عنوان كرد و بر شناخت بيشتر از اهداف و سيره آن حضرت تاكيد كرد و اظهار داشت: بايد با آگاهي و شناخت از فرهنگ مهدويت خرافه‌زاديي كنيم.

امام جمعه اهر با تاكيد بر اينكه فرهنگ مهدويت بايد در ميان اقشار مختلف مردم و در همه سطوح جامعه ترويج شود، تاكيد كرد: در حال حاضر شاهد هستيم كه برخي از انحرافات در ارتباط با مسئله مهدويت ترويج مي‌شود كه بايد جوانان با هوشياري خود اين انحرافات را شناسايي كرده و مورد سو استفاده قرار نگيرند.

حاجي‌زاده تصريح كرد: مهدويت، يكي از مهم‌ترين افتخارات شيعه است و بايد شيعيان با اين فرهنگ بيشتر آشنا شوند.

وي همچنين ولايت را ستون خيمه انقلاب و ركن اصلي نظام اسلامي عنوان كرد و بر تبعيت از ولايت در تمام عرصه‌ها و آزمون هاي مختلف تاكيد كرد و افزود: الحمدالله ملت ايران هميشه در تمام صحنه‌هاي انقلاب پشت سر ولايت و تبعيت از فرامين مقام ولايت سربلند بيرون آمده‌اند.

امام جمعه اهر همچنين از اقدام قاطعانه دولت عراق در حمله به پايگاه اشرف در اين كشور و مقر منافقان قدرداني كرد.

وي همچنين با گراميداشت روز خبرنگار وظيفه اصحاب رسانه را وظيفه اي خطير و مقدس برشمرد و از تلاش‌هاي آنان در راه اطلاع رساني صادقانه تقدير كرد.

 

 


نوشته شده در   شنبه 17 مرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode