ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 مرداد 1388     |     کد : 4096

امام جمعه اهر:معيار در جامعه اسلامي فرمايشات مقام رهبري است

امام جمعه شهرستان اهر گفت: معيار و ملاك كار در جامعه اسلامي مواضع و فرمايشات مقام معظم رهبري است...

امام جمعه شهرستان اهر گفت: معيار و ملاك كار در جامعه اسلامي مواضع و فرمايشات مقام معظم رهبري است.

حجت الاسلام جواد حاجي‌زاده در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان افزود: امروز در جامعه معيار داريم و معيار ما ولايت است و اگر در جامعه با وحدت كلمه و تعامل و هم‌فكري پيرو ولايت باشيم و منويات مقام معظم رهبري را به نحو احسن در جامعه پيدا كنيم قطعاً هيچ مشكلي نخواهيم داشت.

وي تصريح كرد: با بصيرت و دشمن‌شناسي با تبعيت از مقام عظماي ولايت تمام فتنه‌هاي سياسي، فرهنگي و آنهايي كه مي‌خواهند تخم نفاق در بين نيروهاي انقلاب بكارند در نطفه خفه كنيم.

خطيب جمعه اهر تصريح كرد: بايد نخبگان و خواص كه زحمات زيادي براي انقلاب كشيده‌اند نگذارند عده‌اي از سخنان آنان سوء استفاده كنند بلكه با سخنان وحدت‌بخش حول محور ولايت در تحكيم مباني اسلامي و اهداف و آرمان‌هاي انقلاب تلاش مضاعف داشته باشند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به روز حقوق بشر و كرامت انساني اظهار داشت: به تعبير مقام معظم ‌رهبري حقوق و كرامت انساني تنها در سايه اسلام قابل تامين است و حقوق بشر آمريكايي كه پرچمداران و مناديان حقوق بشر مي‌نامند خودشان ناقض حقوق بشر بوده و سخنان آنها دروغ و بي‌پايه است.

حاجي‌زاده گفت: آنهايي كه زندان گوانتانامو، ابوغريب، هيروشيما و ناكازاكي و ده‌ها كشتار و نسل‌كشي در افغانستان، فلسطين، عراق و آفريقا و دهها كشور دست دارند چگونه خود را پيشقراولان حقوق بشر مي‌نامند در حالي كه دست خودشان به خون هزاران بي‌گناه آلوده است.

وي همچنين در ارتباط به سالگرد نهضت مشروطه و شهادت آيت‌الله شيخ‌فضل‌الله نوري گفت: ما بايد با عبرت از نهضت مشروطه كه با جانفشاني روحانيت پيشتاز شيعه به پيروزي رسيد ولي با توجه به اينكه خواص و نخبگان به وظيفه خود عمل نكردند و از دشمن غفلت كردند و روشنفكران غرب‌زده زحمات آنها را به هدر دادند و استبداد صغير و رضاخاني تبديل شد درس عبرت گرفته و نگذاريم دوباره آن تكرار شود.

امام جمعه اهر تصريح كرد: در حال حاضر نيز بايد هوشيار بوده كه دشمنان از سخنان و رفتار ما سوء استفاده نكنند كه در اين راستا نقش نخبگان و فرهيختگان نظام بسيار موثر است.

وي همچنين با اشاره به روز جوان و ولادت حضرت علي اكبر(ع) آن حضرت را نماد ايثار و از خود گذشتگي ناميد و افزود: جوانان ما با الگو قرار دادن آن حضرت در تحقق اهداف و آرمان‌هاي نظام و انقلاب بكوشند.

امام جمعه اهر همچنين از خانواده‌ها خواست با تسهيل در امر ازدواج و پيشگيري از افراط و تفريط در فكر جوانان باشند و سنت حسنه ازدواج را با تاسي از ائمه معصومين در جامعه ترويج دهند.


نوشته شده در   جمعه 9 مرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode