ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 مرداد 1388     |     کد : 4094

امام جمعه هشترود:تبعيت از رهبري راه نجات كشور ‌ا‌ست

امام جمعه هشترود گفت:‌ تبعيت از ولايت فقيه و مقام معظم رهبري راه نجات ايران از توطئه‌هاي مختلف دشمن است...

 امام جمعه هشترود گفت:‌ تبعيت از ولايت فقيه و مقام معظم رهبري راه نجات ايران از توطئه‌هاي مختلف دشمن است.

حجت الاسلام، عبدالحميد واعظي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر، با تاكيد بر اصل ولايت فقيه اظهار داشت: مردم در طول انقلاب ولايت‌پذيري خود را اثبات كرده‌اند و امروز خواص و مسئولان نيز بايد بدون چون و چرا دستورات ولايت فقيه را اجرا كنند.

وي تصريح كرد: سعادتمندي جامعه در گروي تبعيت و اطاعت از ولايت فقيه است.

واعظي خاطر‌نشان كرد: ملت تابع ولايت فقيه هستند و متوليان نيز همچنين، اما اگر كسي بخواهد بر فكر خود و جداي از ولايت باشد، مردم ولايت‌پذير عكس العمل‌نشان مي‌دهند.

وي تدوام امنيت، پيشرفت، توسعه، وحدت و اقتدار را در گرو پيروي از ولايت فقيه امكان‌پذير دانست و اظهار داشت: آنچه بايد همواره در جامعه ايران و اسلامي مورد توجه و تاكيد باشد توجه به وحدت و اتحاد حول محور ولي فقيه است.

خطيب جمعه هشترود اظهار داشت: همه مسئولان و ملت بايد مواظب باشند و بدانند اين نظام با وحدت تشكيل شده و با وحدت است كه تا اينجا رسيده است، بنابراين براي حفظ نظام بايد بكوشيم و نگذاريم شيرازه وحدت از هم بپاشد.

وي گفت: همه دشمنان داخلي و خارجي و دوستان نادان بشنوند و بدانند هر كس با هر نقشه، مكر و حيله‌اي قصد داشته باشد به وحدت ملت آسيب برساند اين ملت با آنها برخورد مي‌كند.

امام جمعه هشترود در ادامه با گراميداشت 9 مرداد سالروز صدا و سيما و با قدرداني از زحمات مسئولان و دست‌اندركاران سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران‌، نقش اين سازمان را در فرهنگ‌سازي غير‌قابل انكار دانست و افزود: نقش سارمان صدا و سيما در فرهنگ‌سازي غيرقابل انكار است و همين امر مسئوليت اين سازمان را دوچندان كرده است و انتظار مي‌رود اين سازمان در تعميق باورهاي ديني، تربيت اخلاقي و گرايش آحاد جامعه ويژه جوانان به ارزش‌هاي ديني، ملي و آگاهي‌دهي به جامعه و پر كردن اوقات فراغت جوانان با برنامه‌هاي مفيد بيش از پيش موفق باشد.

واعظي با تبريك روز تولد علي‌اكبر (ع) كه به نام روز جوان نامگذاري شده است‌، با توجه به علم‌‌، ادب و ويژگي‌هاي ممتاز حضرت علي اكبر (ع)، ايشان را لگوي مناسب را براي جوانان دانست و اظهار داشت‌: جوان‌ها بايد قدر ايام جواني را بدانند و عميقاً به اين نكته توجه داشته باشند كه ملاك موفقيت آينده آنها‌، استفاده مفيد از اين دوران است.

امام جمعه هشترود تحصيل، خودسازي و كسب مهارت‌هاي گوناگون زندگي را از اموري دانست كه در دوران جوان به دست مي‌آيد.

واعظي همچنين درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمين خوانساري امام جمعه شهرستان اسكو را كه عمري را در راه خدمت به اسلام و مسلمين سپري كرد، تسليت گفت.


نوشته شده در   جمعه 9 مرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode