ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 27 تير 1388     |     کد : 3899

امام جمعه هشترود:تقويت اتحاد ملي تنها راه‌حل خنثي كننده توطئه دشمنان است

امام جمعه شهرستان هشترود تقويت اتحاد ملي را تنها راه‌حل خنثي‌كننده توطئه دشمنان دانست. ..

امام جمعه شهرستان هشترود تقويت اتحاد ملي را تنها راه‌حل خنثي‌كننده توطئه دشمنان دانست.

به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، عبدالحميد واعظي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان گفت: وحدت ملي به عنوان مهم‌ترين دستاورد انقلاب اسلامي، رمز پيروزي و استمرار آن است و دشمنان به عناوين مختلف و با استفاده از ابزارهاي گوناگون اين وحدت و انسجام را هدف قرار داده كه اين امر لزوم هوشياري مسئولان و مردم را حياتي كرده است.

وي تصريح كرد: كليد رفع مشكلات‌ داخلي‌ و خارجي‌ كشور ‌ يكپارچگي و اتحاد مردم‌ با مسئولان‌ نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ است.

واعظي مقدم دانستن مصالح اصلي نظام بر منافع شخصي و گروهي را از راهكارهاي اتحاد ملي دانست.

خطيب جمعه هشترود در ادامه اظهار داشت: قتل «مروه شربيني» زن محجبه مصري در يكي از دادگاه‌هاي آلمان، نماد ستيزه جويي غرب با دنياي اسلام است.

وي ادامه داد: مسلمانان جهان بايد آگاه باشند و به اين موضوع تنها به عنوان يك قضيه شخصي نگاه نكنند.

واعظي اظهار داشت: اينكه يك زن مسلمان به دليل رعايت حجاب مورد مزاحمت قرار مي گيرد و درحالي كه به عنوان يك شاكي به دادگاه مراجعه مي كند با چنان وضعيتي ازسوي مزاحم خود در مقابل ديدگان نيروهاي امنيتي به قتل مي رسد دردآور است.

امام جمعه هشترود گفت: اين اتفاق زماني تاسف بارتر جلوه مي‌كند كه در كشوري رخ داده كه خود را مهدآزادي خواهي و رعايت حقوق بشر در جهان مي‌داند.

واعظي با بيان اينكه تلاش دشمنان جهان اسلام در ايجاد تفرقه و نفاق در بين مسلمان از زمان صدر اسلام نيز وجود داشته گفت: وجود مقدس پيامبر (ص) و رسالت ايشان از سوي پروردگار موجب وحدت و يكپارچگي مسلمين و بهت دشمنان بوده و است.

وي ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا و ورع الهي افزود: تقوا برترين توشه براي آخرت است و به فرموده رسول گرامي اسلام (ص) برترين افراد نزد خداوند با تقواترين آنان است.

خطيب جمعه شهرستان هشترود ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن بيست و پنج رجب سالروز شهادت امام موسي كاظم (ع)، امت واقعي و پيروان آن امام همام را افرادي استوار و راسخ در هدف و مقاوم در برابر هرگونه ناملايمات دانست.

وي گفت: حكومت هاي اسلامي و ملل آزاده جهان در همه زمان به مانند خاري در چشم دشمنان بوده اند و دنياي اسلام نيز با توسل به فرهنگ ظلم ستيزي و شهادت توانسته تا كنون دست تمامي اجانب را يكي پس از ديگري كوتاه كند.

 

 


نوشته شده در   شنبه 27 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode