ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390     |     کد : 19331

رهبر معظم انقلاب در ديدار جمعي از منتخبان و خانواده‌ شهداي كردستان: وضع امروز كشور، آينده بهتر و روشن‌تر را نويد مي‌دهد

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب در ديدار جمعي از منتخبان مردم استان کردستان، خانواده معظم شهدا، علما و مسئولان اين استان...

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب در ديدار جمعي از منتخبان مردم استان کردستان، خانواده معظم شهدا، علما و مسئولان اين استان، کردستان را «سرزمين علم، ادب و هنر»، «صفا، روشندلي و وفاداري» و «دلاوري، شجاعت و مردانگي» دانستند و خاطرنشان کردند: ملت ايران با حرکت روشن‌بينانه، مجدانه، مستمر و مستقيم خود از لحاظ «علمي، اجتماعي، آبروي سياسي و عزت ملي» به جايگاهي برتر از گذشته رسيده است.

ايشان، سفر دو سال پيش به کردستان را سفري شيرين، جذاب و خاطره‌انگيز توصيف کردند و با اشاره به ابراز محبت و استقبال گرم مردم خاطرنشان کردند: صميميت و وفاداري مردم کردستان به نظام جمهوري اسلامي، فوق‌العاده و در کمتر جايي مشاهده مي‌شود.

معظم‌له به فشار گروهک‌ها و ايجاد فضاي رعب و وحشت در کردستان در اوايل پيروزي انقلاب اشاره کردند و افزودند: مردم کردستان همواره وفاداري خود را به نظام نشان داده‌اند و تبليغات پيچيده دشمن هم نتوانسته است اين خصوصيت ارزشمند را تحت تأثير قرار دهد.

حضرت آيت‌الله‌خامنه‌اي از علما و بزرگان کردستان به ويژه شهيد شيخ‌الاسلام و آقاي مجتهدي ياد کردند و گفتند: دشمنان وحدت ملي و پيشرفت کشور نتوانستند حقايق سفر کردستان را تحمل کنند، لذا انتقام حقيرانه‌اي از شهيد شيخ الاسلام گرفتند و اين شخصيت فرزانه و مظلوم را به شهادت رساندند.

ايشان بر تدوين تاريخچه شهدا و علماي سرزمين کردستان که در راه وحدت و عزت اين سرزمين به فيض شهادت رسيدند، تأکيد کردند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به اعتراف دشمن به اقتدار، عزت و جايگاه والاي جمهوري اسلامي ايران در منطقه خاطرنشان کردند: مافيا و امپراتوري تبليغاتي دشمن از روز اول پيروزي انقلاب هرچه توانست عليه اين نظام تبليغات کرد اما نظام اسلامي نه در مقام ادعا بلکه در عمل با حرکت در مسير پيشرفت، اين ترفندها را باطل و خنثي کرد.

رهبر معظم انقلاب افزودند: اکنون نام جمهوري اسلامي ايران، برجستگان و اهداف والاي آن با شيريني و عظمت در ميان ملت‌ها ياد مي‌شود و اين کشور، آبروي بالايي در دل ملت‌ها دارد.

ايشان پشتوانه پيشرفت ايران را حرکت مجدانه، مسلمانانه، متعبدانه و روشن‌بينانه دانستند و خاطرنشان کردند: ملت ايران با تلاش خود، اين پيشرفت‌ها را به دشمن تحميل کرد و وضع امروز کشور، آينده بهتر و روشن‌تر را نويد مي‌دهد.رهبر معظم انقلاب با اشاره به دهه عدالت و پيشرفت افزودند: کشور از اتحاد، پيشرفت و ميل به حرکت علمي برخوردار است ضمن آن که در زمينه عدالت، کارهاي برجسته و کم نظيري انجام شده است.

حضرت آيت‌الله‌خامنه‌اي بر ضرورت ايفاي نقش هر استان در پيشرفت کشور تاکيد و خاطرنشان کردند: هر مجموعه استاني بايد در مسابقه مثبت تلاش و پيشرفت، سهم خود را ادا کند و استان کردستان و نخبگانش هم تلاش کنند برجستگي خود را در اين زمينه نشان دهند.

رهبر معظم انقلاب، استفاده از استعداد پرشور جوانان کردستاني و ايجاد زمينه اشتغال براي آنان را ضروري دانستند و خاطرنشان کردند: کردستان، استاني سرزنده و با نشاط است و مسئولان و نخبگان، توجه بيشتري به جوان‌ها نشان دهند.حضرت آيت‌الله‌خامنه‌اي با تشکر از تلاش‌هاي حجت‌الاسلام‌والمسلمين حسيني شاهرودي، از حاضران خواستند سلام و محبت قلبي و صميمانه ايشان را به مردم کردستان برسانند.

در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان با گراميداشت سالروز سفر پرخير و برکت رهبر معظم انقلاب به استان کردستان و ديدار با مردم با وفا و ولايتمدار اين استان گفت: با وحدت، همدلي،آگاهي و بصيرت ستودني مردم و مسئولان استان، کردستان در مسير پيشرفت و آباداني گام برداشته و تمامي تلاش‌ها و توطئه‌هاي دشمن براي ايجاد تفرقه خنثي شده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode