ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390     |     کد : 19074

برنامه پليس براي برخورد با مفاسد اجتماعي در سال 90

پليس در حوزه بد حجابي و برخورد با مزاحمين نواميس مردم، با جديت وارد عمل مي‌شود و با متخلفان با شدت عمل بيشتري، برخورد مي‌كند.

پليس در حوزه بد حجابي و برخورد با مزاحمين نواميس مردم، با جديت وارد عمل مي‌شود و با متخلفان با شدت عمل بيشتري، برخورد مي‌كند. سردار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي با بيان مطلب بالا در حاشيه ششمين همايش تجليل از مربيان و اساتيد پليس افزود: در اين خصوص در مجلس شوراي اسلامي حاضر و نگراني‌هاي فراكسيون روحانيون مجلس را شنيديم. وي تاكيد كرد، برنامه ناجا در حوزه بد حجابي، پيشگيري و به صورت ارشادي است.

سردار احمدي مقدم درباره برخورد با افرادي كه در معابر عمومي سگ همراه دارند، تأكيد كرد: در صورت تصويب قانوني در اين زمينه، پليس با افرادي كه سگ همراه خود در معابر و خيابان‌ها داشته باشند، برخورد مي‌كند.

فرمانده ناجا با اشاره به فصل بهار و حضور مردم در تفرجگاه‌ها، افزود: پليس براي ايجاد امنيت اين مراكز به صورت سختگيرانه وارد عمل خواهد شد و با برهم‌زنندگان نظم عمومي برخورد مي‌كند.

سردار احمدي مقدم گفت: در گذشته در برخي معابر و خيابان‌هاي تهران، شاهد پرسه زني خودرو‌ها و ايجاد مزاحمت براي نواميس مردم بوديم كه با برخوردهاي صورت گرفته از سوي پليس هم اكنون مكان اين مزاحمت‌ها تغيير يافته است. وي برخورد با مزاحمين نواميس مردم را از برنامه‌هاي جدي پليس بر شمرد و يادآور شد: رويكرد ناجا، برخورد با بدحجابي‌ها و برگزاركنندگان پارتي‌هاي شبانه و شبكه‌هاي فساد است.

قول مسئولان ايران خودرو

سردار احمدي مقدم در پاسخ به پرسش درباره جايگزيني تاكسي‌هاي فرسوده با خودرو پژو روآ در ناوگان حمل‌ونقل عمومي باوجود تاكيد ناجا بر بي‌كيفيت بودن اين خودرو، گفت: در نشستي كه با مسئولان ايران خودرو در ابتداي امسال داشتيم، آنان قول مساعد دادند تا خودروهاي بي‌كيفيت را از رده خارج كنند.

وي افزود: طبق قول مسئولان ايران خودرو، تا پايان امسال خودرو روآ از رده خارج مي‌شود.

پليس ايران، قدرت نخست منطقه

فرمانده ناجا همچنين در اين همايش در سخناني، پليس ايران را قدرت نخست منطقه دانست و تأكيد كرد: ترسيم چهره پليس براي تبديل شدن به قدرت اول منطقه از اهداف ناجا بوده است كه هم‌اكنون از اين هدف عبور كرده‌ايم.

سردار احمدي‌مقدم افزود: امروز در عرصه علم و فن‌آوري حرف نخست را در منطقه مي‌زنيم و جوانان ما، گوي سبقت را از ديگر رقباي پليس منطقه ربوده‌اند.

وي به توفيقات به دست آمده توسط پليس فتا و فاوا اشاره كرد و گفت: در چند سال گذشته رسيدن به اين درجه علمي براي پليس قابل تصور نبود اما اكنون جوانان ما محدوديت‌ها و مرزهاي علمي را درنورديده‌اند.

سردار احمدي‌مقدم با تأكيد بر اين‌كه ناجا يك سيستم جامعه محور است، افزود: نبايد نگاهمان از بالا به پايين باشد بلكه پليس در هسته خدمت‌رساني قرار دارد و مردم خود بايد براي برقراري نظم و انضباط در جامعه مشاركت كنند.

به گفته وي، پليس اجتماعي به بسياري از مهارت‌ها بيشتر از كشف جرم و برخورد با اغتشاش و ناآرامي‌ها، نياز دارد.

سردار احمدي‌مقدم با بيان اين‌كه ناجا در افق چشم‌انداز خود، دستيابي به پليسي شايسته نظام و جامعه اسلامي را مورد توجه دارد، افزود: نيروي انتظامي در اين مسير بايد توانايي الگو شدن و الهام‌بخش بودن براي كشورهاي ديگر را داشته باشد كه اين موضوع نيازمند طراحي دقيق، سازماندهي درست، همت، عزم و اراده جدي است.وي يادآور شد: ارزيابي و شناسايي فرصت‌هاي بزرگتر، طراحي گام‌هاي درست و تجهيز مناسب از جمله موضوع‌هايي است كه براي رسيدن به اين هدف بايد مورد توجه قرار گيرد.



نوشته شده در   پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode