ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390     |     کد : 19029

فرياد قرائتي بلند شد :با انتقاد شديد از كم توجهي دستگاهها به امر اقامه نماز

رئيس ستاد اقامه نماز کشور با انتقاد از کم کاري در حوزه اقامه نماز يادآور شد: متأسفانه نماز در کشور ما بيمار و زکات مرده است که بايد در اينباره طرح نويي در انداخت.

رئيس ستاد اقامه نماز کشور با انتقاد از کم کاري در حوزه اقامه نماز يادآور شد: متأسفانه نماز در کشور ما بيمار و زکات مرده است که بايد در اينباره طرح نويي در انداخت.
نخستين گردهمايي مسئولين اقامه نماز دستگاههاي اجرايي کشور صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتي و سيد مرتضي بختياري وزير دادگستري در مرکز پژوهشي و آموزشي سازمان زندانها برگزار شد.
حجت‌الاسلام محسن قرائتي در اين گردهمايي با اشاره به رابطه نماز و حقوق گفت: براي اينکه قوه قضائيه و وزارت دادگستري مردم را حق مدار کند نماز بسيار تاثيرگذار است.
وي به تشريح چند نمونه از رابطه نماز و حقوق پرداخت و گفت: 2 هزار و 700 آيه حقوقي از قرآن در آورديم که توسط مير محمد صادقي تبديل به کتاب اسلام و حقوق شد.
وي تأکيد کرد: نماز يک هديه الهي است. متأسفانه ما در پوست نماز مانده‌ايم چه برسد به باطن آن.
رئيس ستاد اقامه نماز کشور با تأکيد بر رابطه نماز با کم شدن جرايم به راهکارهايي در اين زمينه اشاره کرد و گفت: نمازخوان اصلاً نمي‌تواند فاسد باشد درباره نماز خيلي جاي کار است و الان کاري که مي کنيم شايد يک درصد باشد. توليد نمازخوان و دعوت به نماز طرح نو مي‌طلبد. متأسفانه برخي خودي‌ها هم مشکل دارد . گاهي خود مسئولين اقامه نماز ما هم متاسفانه تبديل به کارمندهاي معمم شده‌اند.
حجت‌الاسلام قرائتي با اشاره به راهکارهاي تعامل حوزه و وزارت دادگستري براي ارتباط دوستانه ميان روحانيت و زندانيان گفت: براي ارتباط با زندانيها در تابستان که طلبه‌ها تعطيل هستند مي‌توان از آنها استفاده کرد.
وي در پايان با انتقاد از عدم مشورت در زمينه نماز گفت: در حالي که بنده بيشترين تبليغ را در کشور دارم اما هنوز هيچ سازماني يک مشورت تلفني از من نکرده است. ما که عمرمان تمام شد اما توقع داشتيم در اين 30 سال سازمانها و وزارتخانه‌هاي مختلف از ما مشورت بگيرند. متأسفانه نماز در کشور ما بيمار و زکات مرده است. آيا يک صدم بودجه‌اي که براي سريالهاي يوسف و مختار و ... گذاشتيم براي نماز هم قرار داده‌ايم.



نوشته شده در   چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode