ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1390     |     کد : 18697

رقابت ترتيل دانشجويان وزارت علوم پايان يافت

در نخستين بخش از رقابت مسابقات قرآن دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوري، متسابقان در رشته‌هاي ترتيل بانوان و آقايان به رقابت پرداختند.

در نخستين بخش از رقابت مسابقات قرآن دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوري، متسابقان در رشته‌هاي ترتيل بانوان و آقايان به رقابت پرداختند.
به گزارش ايكنا، در نخستين بخش از بيست و ششمين دوره مسابقات قران دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوري، متسابقان در نوبت بعداز ظهر، در رشته‌هاي قرائت ترتيل بانوان و قرائت ترتيل آقايان به رقابت پرداختند.
الهام منگلي از دانشگاه علامه طباطبايي، اعظم نوروزي از دانشگاه علامه طباطبايي، زهرا عيدي‌پور از دانشگاه تهران، اطمه نامدار از دانشگاه شهيد بهشتي، سميرا هاشمي از دانشگاه مشهد، هما خانجاني از دانشگاه رازي كرمانشاه، اكرم رستمي از دانشگاه بوعلي سينا همدان در رشته قرائت ترتيل بانوان شركت كردند.
آلا عرفايي از دانشگاه مشهد، معصومه سجودي از دانشگاه تبريز، فاطمه سادات چاوشي از دانشگاه پرديس قم، هاله فيروزي از دانشگاه مفيد قم، مهديه حاصلي از دانشگاه اديان و مذاهب، فرزنه كلالي از دانشگاه مشهد، راضيه آزاد از دانشگاه صنعتي شيراز، مريم مرهوي از دانشگاه شهيدچمران اهواز از ديگر شركت‌كنندگان در رشته ترتيل بودند.
سعيد حلاج شاه‌آبادي از دانشگاه تهران، مسلم آفايي طوق از دانشگاه تهران، يوسف تيريزيان از دانشگاه علوم و حديث، حميد جهانشاه‌لو از دانشگاه زنجان، اصغر منصوري از دانشگاه تربيت معلم آذربايجان، جاويد عبداللهي از دانشگاه تربيت معلم آذربايجان در بخش ترتيل آقايان به رقابت پرداختند.
همچنين مرتضي خدابخشي‌پور از دانشگاه گيلان، حجت ترحمي از مؤسسه آموزش عالي حكمت رضوي، محمدامين بهشتي از دانشگاه امام رضا(ع)، محمدرضا اميرخاني از دانشگاه قم، صادق باقري از دانشگاه پرديس قم، محسن پاكدامن از دانشگاه شهيدباهنر كرمان، سيدجواد حسيني از دانشگاه خلج فارس بوشهر، سيداحمد موسوي از دانشگاه شهيد چمران اهواز از ديگر متسابقان اين بخش بودند.
نجات صحاف داور صوت، راضيه جمالي داور لحن، معصومه عباسي نظري داور تجويد، نسرين نافذكلام داور وقف و ابتدا و زهرا صريحي‌نژاد اعضاي هيئت داوران در بخش بانوان هستند و حسن ربيعيان داور صوت، مرتضي خرمي داور وقف و ابتدا، مهدي صيف‌داور تجويدمحمود لطفي‌نيا داور لحن اعضاي هيئت داوران آقايان هستند.
در ادامه اين مسابقات شركت‌كنندگان در رشته قرائت تحقيق در بخش آقايان و بانوان با يكديگر رقابت مي‌كنند. يادآوري مي‌شود كه بيست و ششمين دوره مسابقات قرآن دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوري از ششم تا هشتم ارديبهشت‌ماه به ميزباني دانشگاه مازندران در حال برگزاري است كه در آن 210 نفر از آقايان و بانوان در هفت رشته به رقابت مي‌پردازند.


نوشته شده در   چهارشنبه 7 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode