ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 31 فروردين 1390     |     کد : 18339

رئيس جمهوري در مراسم ويژه روز ارتش: ارتش ايران شكست‌ناپذير است

به گزارش خبرنگار ما، دكتر محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري ديروز در مراسم ويژه روز ارتش كه با رژه يگان‌هاي نمونه از نيروهاي دريايي، هوايي، زميني و پدافند و...

خاورميانه جديد بدون حضور نظام سرمايه‌داري شكل خواهد گرفت
«نقش ارتش در دفاع از استقلال، عزت و سرافرازي جمهوري اسلامي ايران يك نقش كم‌نظير است.» 
دكتر محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري در مراسم ويژه روز ارتش كه با رژه يگان‌هاي نمونه از نيروهاي دريايي، هوايي، زميني و پدافند و... همراه بود، با اعلام اين مطلب افزود: امروز به لطف هوشمندي و مجاهدت‌هاي پيگير رزمندگان نيروهاي مسلح، ارتش ما جزو مردمي‌ترين و مقتدرترين ارتش‌هاي دنياست.

وي با اعلام اين كه ارتشي كه تحت هدايت ولايت حركت مي‌كند، چنين ارتشي جند خدا و شكست‌ناپذير است، افزود: ارتشيان غيور و عزيز كشورمان با تبعيت از ولايت و بهره‌مندي تجربيات دفاع مقدس و سال‌هاي اخير در منطقه به يك ارتش خودباور، مقتدر، مومن و شكست ناپذير تبديل شده است.

احمدي‌نژاد، با اعلام اين كه امروز مي‌توانيم با افتخار اعلام كنيم كه ارتش تمامي نيازهاي دفاعي‌اش را خود تامين مي‌كند، افزود: امروز آنچه اقتدار ملت‌ها را تامين مي‌كند، ايمان و خودباوري خداوندي و استفاده از فرصت‌هاي منطقه‌اي و بين‌المللي است.

وي اضافه كرد: ملتي كه بنشيند تا ديگران براي او تصميم بگيرند، هيچگاه طعم عزت و اقتدار را نخواهد چشيد و هميشه ذليل باقي خواهد ماند، اما ملتي موفق است كه در عرصه‌هاي مهم سرنوشت با عزت و اعتماد به نفس وارد شود و در مديريت‌هاي بين‌المللي حضور مقتدرانه پيدا كند، اين ملت طعم ذلت را نخواهد چشيد و شايسته عزت و اعتلا است.

رئيس جمهوري با تاكيد بر اين مطلب كه ملت ايران و رهبري گرانقدر از اين موضع و از اين نگاه حركت مي‌كنند، اضافه كرد: امروز حضور مقتدرانه نيروهاي مسلح و ارتش در آب‌هاي بين‌المللي و صيانت از كشتي‌هاي جمهوري اسلامي ايران در مسيرهاي بين‌المللي نشان داد كه نيروهاي مسلح و ملت ما مصمم‌اند از همه ابزارهاي اقتدار خود استفاده و از فرصت‌ها براي پيشرفت و اعتلاي ايران در عرصه‌هاي جهاني استفاده كنند.

احمدي‌نژاد با اعلام اين كه امروز ماموريت ملت ما و نيروهاي مسلح در عرصه‌هاي داخلي و بين‌المللي مضاعف شده است، افزود: امروز دشمن شكست خورده در عرصه منطق مي‌خواهد با فربيكاري و تكيه بر زور معادلات منطقه‌اي و بين‌المللي را به نفع سرمايه‌‌داري نامشروع جهاني رقم بزندو مطالبات عدالت‌طلبانه ملت‌ها را يا سركوب يا با فريبكاري به نفع خود مصادره كند.

رئيس جمهوري هدف استكبار را از تسلط بر منطقه، سركوب بيداري ملت‌ها به‌ويژه در خاستگاه آن ايران و نجات اقتصاد سرمايه‌داري و صهيونيسم بين‌الملل برشمرد و تاكيد كرد: با هوشياري ملت ايران و ساير ملت‌ها اين طراحي با شكست مواجه شده است.

احمدي‌نژاد با بيان اين كه استكبار براي جبران شكست‌هاي خود امروز با طراحي جديد و شعارهاي جديد به ميدان آمده است، گفت: استكبار به دنبال ايجاد درگيري‌هاي منطقه‌اي بين ملت‌ها است تا بتواند هم جنگ‌افزارهاي خود را بفروشد و هم بتواند سلطه شيطاني‌اش را بر ملت‌هاي منطقه تحكيم بخشد.

رئيس جمهوري اضافه كرد: امروز نظام سرمايه‌داري رو به اضمحلال، همه امكانات نظامي و سرمايه‌اي خود را بسيج كرده است تا نجات يابد، اما كشورهاي منطقه بدانند كه آمريكا دولت قابل اعتمادي نيست و امروز سرنوشت صدام و كساني كه 20 تا 30 سال به نظام سرمايه‌داري خدمت كردند و منافع ملت‌هايشان را پايمال كردند پيش‌روي ما است كه چگونه نظام سرمايه‌داري براي حفظ منافع خود آن‌ها را قرباني كرد و مي‌كند.



هشدار به كشورهاي منطقه

رئيس جمهوري با هشدار به كشورهاي منطقه كه اگر كسي در نقشه آمريكا بازي كند ملت‌ها آن‌ها را نخواهند پذيرفت، افزود: آمريكا براي حفظ خود در تلاش است تا بين دولت‌هاي منطقه جنگ ايجاد كند.

وي با اعلام اين كه من باور دارم كه با همراهي ملت‌ها و دولت‌هاي منطقه اين توطئه جديد استكبار با شكست مواجه خواهد شد، افزود: قواي مسلح جمهوري اسلامي ايران ضامن دوستي، صلح و برادري ملت‌هاي منطقه و جهان هستند و دولت و ملت ايران دوست صميمي همه ملت‌ها و خواستار عزت و پيشرفت آنها به ويژه منطقه است و ايجاد فضاي امن لازمه همكاري تمامي كشورهاي منطقه به شمار مي‌رود.

وي با تاكيد بر اين مطلب كه تمامي طراحي آمريكا و رژيم صهيونيستي جز ذلت و خذلان و بي‌آبرويي براي آن‌ها نتيجه‌اي نخواهد داشت، افزود: آنها گفتند كه دنبال خاورميانه جديد هستند، ملت‌هاي منطقه هم دنبال خاورميانه جديد هستند، اما آن‌ها بدانند كه خاورميانه و دنياي جديد بدون حضور نظام سرمايه‌داري آمريكا و رژيم صهيونيستي تحقق خواهد يافت.



نوشته شده در   چهارشنبه 31 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode