ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 دي 1396     |     کد : 181725

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا: حماسه ۹ دی اثبات حمایت قاطع ملت از نظام و ولایت بود

حجت‌الاسلام سرایی گفت: حماسه ۹ دی اثبات حمایت قاطع ملت از نظام و ولایت بود که تمام توطئه ها و نقشه های دشمنان را باشکست مواجه کرد.

حجت‌الاسلام سرایی گفت: حماسه ۹ دی اثبات حمایت قاطع ملت از نظام و ولایت بود که تمام توطئه ها و نقشه های دشمنان را باشکست مواجه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی در این همایش گفت: انقلاب ایران معجزه ای بود که معادله سیاسی دنیا را بر هم زده و به دنیا ثابت کرد که می توان با دست خالی نیز در برابر ظالمان ایستاد.

وی با بیان اینکه از همان اول انقلاب دشمنان اسلام توطئه هایی بسیاری برای براندازی انقلاب اسلامی به راه انداختند افزود: دشمن در سال ۸۸ به دنبال انقلاب سبز مخملی در ایران بود. به طوری که در سال ۸۸ فتنه ای به وجود آوردند که هزینه های بسیاری را به کشور تحمیل کرد.

حجت‌الاسلام سرایی ادامه داد: این فتنه با تشکیل کیمته صیانت از آراء قبل از انتخابات و ایجاد ذهنیت تقلب در جامعه استارت و با پیروز برشمردن یکی از کاندیداها قبل از شمارش کامل آراء که برای اولین بار در جهان شاهد آن بودیم کامل شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا تقلب را اسم رمز فتنه ۸۸ دانست و بیان کرد: به علت بی بصیرتی خواص جامعه در سال ۸۸ کشور متحمل هزینه های بسیاری شد و برای اولین بار در نظام انقلاب اسلامی با طراحی آمریکایی ها و جهالت و خیانت خواص مردم در برابر نظام قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در عاشورای سال ۸۸ و با هتاکی فتنه گران به امام حسین (ع) مردم متوجه نیت پلید و اصلی آنان شده و با حضور پرشور در راهپیمایی نه دی حماسه بی نظیری به وجود آوردند.

سرایی گفت: مردم ایران هیچ وقت هتاکی فتنه گران را فراموش نخواهند کرد. حماسه ۹ دی اثبات حمایت قاطع ملت از نظام و ولایت بود که تمام توطئه ها و نقشه های دشمنان را باشکست مواجه کرد.

وی با بیان اینکه ایران به برکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته و تمام قدرت های بزرگ را به زانو درآورده است اظهار کرد: مهمترین هدف دشمن نا امید کردن ملت ایران است و در این راه از تمامی ظرفیت های خود برای براندازی حکومت اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا در پایان خطاب به مسئولان بیان کرد: رسالت انقلابی ماندن و انقلابی حرکت کردن باید در بین روسای ۳ قوه و مسئولین کشور برقرار باشد تا بر دشمنان خود چیره شوند.


نوشته شده در   چهارشنبه 13 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode