ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 5 آذر 1396     |     کد : 181169

امام جمعه میانه: بسیجیان با شکست داعش ثابت کردند که تفکر بسیج، تفکری شکست ناپذیر است

امام جمعه میانه پیروزی بر داعش را پیروزی بر استکبار و آمریکا نامید و گفت: بسیجیان با شکست داعش ثابت کردند که تفکر بسیج، تفکری شکست ناپذیر است.

امام جمعه میانه پیروزی بر داعش را پیروزی بر استکبار و آمریکا نامید و گفت: بسیجیان با شکست داعش ثابت کردند که تفکر بسیج، تفکری شکست ناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امام جمعه میانه در دیدار با کارکنان سپاه و جمعی از بسیجیان میانه، پیروزی بر داعش را پیروزی بر استکبار و آمریکا تلقی کرده و خاطرنشان کرد: بسیجیان با شکست داعش ثابت کردند که تفکر بسیج، تفکری شکست ناپذیر است.
حجت‌الاسلام عبدالله محمدی در دیدار با کارکنان سپاه میانه و جمعی از فرماندهان بسیج با بیان اینکه بسیجیان در مقابله با داعش با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر ابرقدرت های غرب و شرق و استکبار ایستادند، اذعان کرد: این پیروزی نشان داد که رسیدن به عدالت و شکست حکومت های ظلم و جور در جهان، امری است شدنی و تنها سلاحی که برای آن لازم است داشتن سلاح تفکر و فرهنگ بسیج است. وی تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی نبود و ما با این تفکر در جبهه های نبرد با داعش حضور نمی یافتیم یقینا اکنون در داخل مرزهایمان با آنان روبه‌رو بودیم.
امام جمعه میانه با بیان اینکه بسیج با درایت و دوراندیشی امام راحل(ره) ایجاد شد و با حمایت و مدیریت مقام معظم رهبری به
بالندگی لازم رسید، اظهار کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی معترف قدرت بسیج و اوج عزت و سربلندی این تفکرند و بر صحت راه بسیج پی برده اند.حجت‌الاسلام محمّدی افزود: به برکت اسلام و حضور بسیج در عرصه های مختلف جامعه ای استوار و پا برجا داریم
وی بر نهادینه سازی تفکر بسیج در جامعه تاکید کرد و از قشر بانوان بسیج به‌عنوان کانون های تربیت یاد کرد و از آنان خواست تا برای
ایفای نقش خود در تربیت افراد صالح و گسترش تفکر بسیج در جامعه، مساجد را پایگاه های خود قرار داده و فعالیت خود را دو چندان سازند.
حجت‌الاسلام حسن امیرنژاد در ابتدای این دیدار با بیان اینکه هر کجا تفکر و فرهنگ بسیجی جاری است، پیشرفت و آبادانی حاکم است، گفت: همانگونه که از نام بسیج پیداست، این نیرو در تمامی صحنه ها حاضر بوده و الگوی تمامی اقشار جامعه و نهادهاست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه پیروزی اسلام و جبهه مقاومت، حزب الله، حشد الشعبی، فاطمیون و … را ناشی از تفکر بسیج انسته و از بسیج به‌عنوان نیرویی مطیع و گوش به فرمان رهبری یاد کرد و افزود: اکنون زمان، زمان اتحاد و وحدت بین مسلمانان و اقشار مختلف جامعه در برابر استکبار جهانی است.


نوشته شده در   يکشنبه 5 آذر 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode