ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 8 شهريور 1396     |     کد : 179711

چفیه سنبل بسیج است که برشانه ولی امر مسلمین جهان است

فرمانده سپاه ملکان گفت: بسیج آن قدر دارای ارزش و منزلت است که هر سدی را می شکند و بطوریکه چفیه سنبل بسیج است که برشانه ولی امر مسلمین جهان است

فرمانده سپاه ملکان گفت: بسیج آن قدر دارای ارزش و منزلت است که هر سدی را می شکند و بطوریکه چفیه سنبل بسیج است که برشانه ولی امر مسلمین جهان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجانشرقی،سرهنگ پاسدار صالح رحمتی با حضور در مراسم جشنواره مالک اشتر شهرستان ملکان که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و برخی از مسئولین ادارات و نهادها برگزار شد،با اشاره به اینکه جامعه اسلامی زمینه ساز شناخت حق از باطل در جامعه است افزود: تجربه نشان داده که طی چند دهه‌ای که از انقلاب اسلامی گذشته جامعه اسلامی وجود حق و باطل در صحنه های مختلف برای مردم آشکار شده است.
وی افزود: ما معتقدیم اسلام دینی است حق، که بواسطه نزول قرآن و احادیث استوار از جانب خداوند متعال صادر شده است و پیروی از آن مورد رضایت خداوند است.
رحمتی اظهار داشت: قوانین و احکام اسلام هم که از جانب خدا صادر شده و دارای حکمت و هدفی است.
وی در ادامه با تشکر از رده ها و معاونت های برتر سپاه شهرستان ملکان از تلاش های مستمر نواحی به منظور ارتقای جایگاه بسیج و تقویت روحیه جهادی دربین جوانان قدردانی نمود.
فرمانده سپاه ملکان گفت: معرفی برترین و موفق ترین رده های سپاه و بسیج به صورت سالانه و با انگیزه ایجاد رقابت و الگو سازی بین رده ها از اهداف این جشنواره است.
صالح رحمتی به اهمیت وجود بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج آن قدر دارای ارزش و منزلت است که هر سدی را می شکند و در مقابل ظلم و بیدادگری ها با تمام توان و قدرت می ایستد.
وی خاطر نشان کرد: چفیه سنبل بسیج است که برشانه ولی امر مسلمین جهان است؛ امروز به برکت عظمت و جایگاه شجره بسیج که از فرمان امام تا به امروز همچنان استوار و با صلابت مانده و اثرات تاثیرگذار آن را برای جهانیان به اثبات رسیده است.
در پایان برگزاری این جشنواره با اهداء لوح از رده های برتر مالک اشتر سپاه و بسیج ملکان تجلیل به عمل آمد.


نوشته شده در   چهارشنبه 8 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode