ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 22 مرداد 1396     |     کد : 179405

برگزاری مراسم ویژه دهه کرامت باحضور آیت الله خاتمی در شهرستان مراغه

مراسم ویژه دهه کرامت باحضور آیت الله خاتمی در شهرستان مراغه برگزارشد

مراسم ویژه دهه کرامت باحضور آیت الله خاتمی در شهرستان مراغه برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،محرم احدی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراغه با اعلام این خبرگفت:مراسم ویژه دهه کرامت باحضور آیت الله خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری وامام جمعه موقت تهران در این شهرستان برگزارشد.
 

احدی افزود: این مراسم که بامشارکت اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف وامور خیریه در آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) مراغه با سخنرانی آیت اله خاتمی برگزارشد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به خطرات پیش روی نظام و جامعه اسلامی گفت:ایجاد تفرقه بین مردم، دولت و نظام به‌عنوان خطری مهم که دشمن به دنبال ایجاد آن در بین صفوف متحد ملت است..وی ادامه داد: مسئولان کشوری باید در برابر توطئه های دشمنان، نسبت به مردم و دیگر مسئولان مهرآمیز سخن گفته و وحدت و انسجام خود را مورد اهتمام قرار دهند.

وی با بیان اینکه رهبری محور اتحاد امت اسلامی است اضافه کرد: خط ولایت و رهبری همواره توصیه مردم و مسئولان به یکدیگر بوده و در این راه باید گفتار و رفتارمان در مسیر ولایت باشد.
 

آیت الله خاتمی افزود: استقلال، قدرت و عظمت ایران اسلامی و تداوم ارزش های اسلامی و انقلابی مدیون ولایت و رهبری بوده است.وی با بیان اینکه رهبری و ولایت فقیه دلیل مشروعیت نظام اسلامی است ادامه داد: قوای سه گانه و مسئولان آن مشروعیت خود را در جامعه اسلامی از رهبری و تاییدات ایشان دارند.

وی افزود: هم اکنون ملت بزرگ ایران با وحدت خود حول محور ولایت و رهبری، برحفظ نظام مقدس اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار و بیگانگان وفادار بوده و بر این عهد ایستاده اند.آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز دراین آیین گفت: همه آحاد مردم و مسئولان باید در محور ولایت و رهبری اتحاد داشته باشند.

 

آیت الله پورمحمدی افزود: تمامی مسئولان و روسای جمهور قبلی و فعلی برای آحاد ملت محترم بوده لیکن آنچه مهم بوده زیر خیمه ولایت بوده و گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب به‌عنوان پرچم دار نظام اسلامی و نائب برحق امام زمان (عج) است.
 

وی ادامه داد: امروز نقشه های دشمنان برای تضعیف و ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی و نیز ارزش های اسلامی و انقلابی به واسطه تدابیر و سخنان رهبر انقلاب نقش بر آب می‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 22 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode