ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 15 تير 1396     |     کد : 178732

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آذرشهر

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آذرشهر برگزار شد.

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آذرشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ی کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،فرماندار شهرستان آذرشهر در ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان برای ایجاد نشاط در شهرستان تأکید کرد.

الهیاری با اعلام این که ورزش یکی از راههای ایجاد روحیه و نشاط در جامعه است، گفت: برای تغذیه روحی جوانان مسوولین باید وقت گذاشته و امکانات و لوازم لازم را برای گذران اوقات فراغت در اختیار جوانان قرار دهند.

رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آذرشهر تصریح کرد: در صورتیکه برگزاری کلاسهای آموزشی مد نظر ادارات باشد باید به کیفیت کلاسها و همچنین محتوای فرهنگ ایرانی اسلامی آنها توجه شود. به گفته وی عدم توجه به خواست نوجوانان وجوانان و بی توجهی به برنامه های اوقات فراغت موجب می‌شود این قشر به سمت برنامه های ماهواره ای سوق پیدا کنند که هیچ تناسب فرهنگی با نظام اسلامی ما ندارند. الهیاری ادامه داد: بیش از10 هزار دانشجو و بالای17 هزار دانش آموز و نزدیک به2000 معلم در شهرستان وجود دارد که نیازمند تدوین برنامه های مختلف و متنوع برای اوقات فراغت این عزیزان بوده تا زمینه های بروز انحراف از بین برود.

تقی زاده معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان نیزگفت: در سال 94 حدود65% از جوانان گروه هدف اوقات فراغت خود را در خانه گذرانده و از 35% باقیمانده نیز تنها19% اوقات فراغت خود را در مراکز رسمی گذرانده اند.

تقی زاده افزود: ادارات باید برنامه های اوقات فراغت گروه هدف خویش را در پورتال مربوط به اوقات فراغت درج کنند. به گفته وی خانواده ها بدون نیاز به خروج از خانه می توانند برنامه هایی که برای جوانان توسط ادارات مختلف در نظر گرفته شده است را بصورت اینترنتی ملاحظه وانتخاب و برای شرکت در آنها ثبت نام کنند.

قلی پور کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز با مهم دانستن فعالیت برای جوانان خاطر کرد: جوانان در تیررس تهاجمات فرهنگی قرار دارند که این توجه بیشتر مسئولان در رابطه با اشتغال و برنامه ریزی برای اوقات فراغت آنان را می طلبد.


نوشته شده در   پنجشنبه 15 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode