ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 13 تير 1396     |     کد : 178692

شهید بهشتی یک الگو برای همه ماست

حجت‌ الاسلام حسینی خورنژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر گفت: شهید بهشتی یک الگو برای همه ما در هر سنی و در هر مسئولیتی است.

حجت‌ الاسلام حسینی خورنژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر گفت: شهید بهشتی یک الگو برای همه ما در هر سنی و در هر مسئولیتی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌ الاسلام حسینی خورنژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر ضمن گرامیداشت هفتم تیر و سالروز شهادت ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب به دست منافقان کوردل گفت: ویژگیهای رفتاری و مدیریتی شهید بهشتی، الگویی ممتاز برای همه در هر سنی و در هر مسئولیتی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر افزود: نظم و برنامه‌ریزی در زندگی از اصول مؤکد در زندگی مدیران کارآمد است، این روحیه یک روزه به دست نمی‌آید بلکه با سختی، ممارست و مهارت به یک ویژگی درونی تبدیل می‌شود. دوستان دوران طلبگی شهید بهشتی یاد می‌کنند که ایشان در حجره‌اش کاغذی را بر دیوار زده بود و برنامه روزانه خود را بر کاغذ نوشته بود، ساعت ورود به حجره، غذا، مطالعه، مباحثه و سایر امور از جمله یک ربع ساعت به صحبت کردن با دوستان، وقتی که زمان تمام می‌شد، از دوستان عذرخواهی می‌کرد و به کار بعد می‌پرداخت.

وی معرفی چهره برجسته و شخصیت بی نظیر آیت الله شهید دکتر بهشتی به جامعه و چگونگی به شهادت رسیدن ایشام به همراه ۷۲ تن از دلسوزان انقلاب و یاران امام در سال ۶۰ توسط گروهک منافقین را وظیفه مبلغین، کارشناسان و سخنرانان مذهبی دانست و تأکید کرد: آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان باید با وقایع سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و فعالیت منافقین کوردل در همراهی با امریکا و رژیم بعث عراق با هدف تضعیف انقلاب از طریق به شهادت رساندن یاران امام و دلسوزان نظام آشنا شوند.


نوشته شده در   سه شنبه 13 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode