ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 28 خرداد 1396     |     کد : 178366

حل نشدن معضل بیکاری، موجب ایجاد بحران های اجتماعی، سیاسی و امنیتی می‌شود

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری مطرح کرد: بیکاری ابرچالش پیش روی دولت و مردم بوده و حل نشدن آن موجب ایجاد بحران های اجتماعی، سیاسی و امنیتی می‌شود

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری مطرح کرد: بیکاری ابرچالش پیش روی دولت و مردم بوده و حل نشدن آن موجب ایجاد بحران های اجتماعی، سیاسی و امنیتی می‌شود



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اذربایجان شرقی، بیت الله عبدالهی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان هریس افزود: بیکاری ابرچالش پیش روی دولت و مردم بوده و حل نشدن آن موجب ایجاد بحران های اجتماعی، سیاسی و امنیتی می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل بیکاری در جامعه گفت: تنها راه برون رفت از این معضل حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران است.
وی بر اصلاح سیستم اداری و بانکی و حمایت همه جانبه ادارات از کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای رفع این معضل تاکید کرد.
نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس، اولویت برنامه کاری در شهرستان هریس را اتمام بزرگراه تبریز - هریس – اهر و فعال کردن معادن مس موجود در منطقه اعلام کرد.
عبدالهی، پیگیری مسائل این شهرستان از مرکز عمده تصمیم گیری و تفسیر قوانین به نفع مردم از سوی ادارات در امور سرمایه گذاران را از عوامل گشایش در امور اعلام کرد.
وی با اشاره به اعتبارهای محدود دولت در بخش، گفت: فعال شدن سیستم آموزش و نوآوری در صنایع دستی و کوچک از اهم راهکارهای موجود برای افزایش اشتغال و درآمدزایی برای آحاد مردم این شهرستان است.
وی، خواستار اختصاص تسهیلات برای رونق بخش صنایع دستی و کوچک در نواحی روستایی و بهسازی جاده های بین شهری و روستایی منطقه برای تشویق ورود سرمایه گذاران شد.


نوشته شده در   يکشنبه 28 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode