ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 خرداد 1396     |     کد : 178158

حضرت امام خمینی(ره) دارای ابعاد شخصیتی والا و معنوی بودند و شخصیت ایشان در دنیا بی‌نظیر بود

حجت‌الاسلام حسینی خورنژاد گفت: حضرت امام خمینی(ره) دارای ابعاد شخصیتی والا و معنوی بودند و شخصیت ایشان در دنیا بی‌نظیر بود.

حجت‌الاسلام حسینی خورنژاد گفت: حضرت امام خمینی(ره) دارای ابعاد شخصیتی والا و معنوی بودند و شخصیت ایشان در دنیا بی‌نظیر بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آذرشهر و با حضور قشرهای مختلف مردم در محل مسجد جامع حاج کاظم برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسینی خورنژاد با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس، از مقام شامخ آن امام بزرگوار و رشادت‌های رزمندگان اسلام تجلیل کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) دارای ابعاد شخصیتی والا و معنوی بودند و شخصیت ایشان در دنیا بی‌نظیر بود.
وی احیا و حفظ اسلام و ترویج و حفظ شعائر دینی را از اهداف نهضت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: امام خمینی(ره) در طول دوران پربرکت حیات خود همواره به این موارد توجه داشت و در سخنرانی‌های خود مبانی دینی و اسلامی را مورد تأکید قرار می‌داد.
وی، مردم‌داری و توجه به مردم را از دیگر اصول مورد تأکید امام راحل(ره) برشمرد و گفت: امام هیچ‌گاه از مردم غافل نشد، هیچ‌گاه از فرصت‌هابرای خود استفاده نکرد و همواره خود را جز مردم و خدمتگزار آن‌ها می‌دانست.
ایشان، بر پیروی از راه و روش حضرت امام تأکید کرد و افزود: در شرایط حاضر مسئولان نیز باید اخلاق، منش، دین‌داری، مردم‌داری و سایر خصوصیات اخلاقی و معنوی امام خمینی(ره) را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی، از حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان مرجع دینی محبوب یاد کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) قدرتش را در راه دفاع از اسلام و مردم استفاده می‌کرد و به همین دلیل بود که حکم ایشان در خصوص ارتداد سلمان رشدی بیداری و موج عظیمی را در دنیای اسلام ایجاد کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر اظهار داشت: امام راحل اسلام را در دنیا احیا نمود و ایران اسلامی را در جهان سربلند کرد و ما وظیفه داریم از مقام شامخ ایشان تجلیل کنیم.


نوشته شده در   جمعه 19 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode