ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396     |     کد : 177730

حجت‌الاسلام حسینی خورنژاد: نیمه شعبان ایام الله است

حجت‌الاسلام حسینی خورنژاد گفت: نیمه شعبان ایام الله است چرا که سالروز ولادت مردی از تبار الله است.

حجت‌الاسلام حسینی خورنژاد گفت: نیمه شعبان ایام الله است چرا که سالروز ولادت مردی از تبار الله است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حسینی خورنژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آذرشهر گفت: نیمه شعبان ایام الله است چرا که سالروز ولادت مردی از تبار الله است.

حجت‌الاسلام حسینی خورنژاد تصریح کرد: ظهور امام زمان(ع) یک حقیقت حتمی تاریخی است که غیر شیعیان و غیر مسلمانان هم به ظهور موعود معتقد هستند اما این اعتقاد با این تفاصیل و جزئیات مخصوص شیعیان دوازده امامی است. غیر مسلمانان هم به این نتیجه رسیده اند که مسئله ظهور یک حقیقت اجتناب ناپذیر است. یهودی ها، مسیحی ها بودایی ها و دیگر مذاهب و ادیان به یک معنا به این موضوع اعتقاد دارند. هر انسان عاقل آزاد اندیشی به طور طبیعی می فهمد که چاره‌ای جز ظهور یک منجی برای نجات عالم وجود ندارد. خداوند از میان این همه انسانی که بر روی کره زمین زندگی می‌کنند این موهبت و توفیق هدایت را به شیعیان اثنی عشری داد تا از وجود لایتناهی دوازده امام معصوم(ع) بهره مند شوند. اما این نعمت باعث تفاخر نباید شود بلکه لطف الهی است و ما هیچگاه در این وادی نمی توانیم ادعا کنیم این ما بودیم که این راه هدایت را انتخاب کردیم.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن افزود: دشمنان اسلام و انسانیت که همواره در ترس از حاکمیت عدل و انسان کامل به سرمی برند، از یک سو با ساخته و پرداخته کردن سؤالات و شبهات، تلاش دارند که یا اعتقاد به ظهور منجی را در دل آدمیان سست کنند؛ و از سوی دیگر با تحمیق رسانه ای و ساختن فیلم های سینمایی، چهره ای هولناک از آن مرد الهی ترسیم کنند.


نوشته شده در   پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode