ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 24 ارديبهشت 1396     |     کد : 177655

برگزاری همایش روز جوان و تجلیل از جوانان نمونه شهرستان میانه

همایش روز جوان و تجلیل از جوانان نمونه شهرستان میانه با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) بعنوان جوان نمونه تاریخ برگزار شد.

همایش روز جوان و تجلیل از جوانان نمونه شهرستان میانه با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) بعنوان جوان نمونه تاریخ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، همایش روز جوان و تجلیل از جوانان و سربازان نمونه شهرستان میانه با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) بعنوان جوان نمونه تاریخ در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار شد.

در این همایش معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه دوران جوانی از نظر روان شناسی پر از فراز و نشیب است افزود: می توان با مدیریت صحیح این دوران، پایه های زندگی را استحکام بخشید.

حمید شکری افزود: جوانان می توانند با الگوگیری از شخصیت حضرت علی اکبر(علیه السلام) که جوانمردی، پهلوانی، احترام به فقراء و ضعفاء، خوشرویی، خوش رفتاری و خلوت با خدا از ویژگیهای بارز شخصیتی ایشان بود، راه درست رسیدن به اهدف والای انسانی را بیابند.

وی در ادامه با بیان اینکه در مکتب و دین اسلام انسانهای وارسته و آزاده زیادی برای الگوگیری هستند از جمله پیامبر بزرگ اسلام(ص)، امام علی (ع)، حضرت زهرا و زینب(س) و دیگر انبیا و اولیای الهی و انسانهای بی شمار زیادی که افتخار دین و نظام اسلامی ما هستند گفت: جوانان می توانند با الگوگیری از آنها بعد ظاهری و باطنی خود و در نهایت جامعه ای مقتدر و پایدار را بسازند.فرماندار میانه در ادامه، پذیرش سریع امور حق و صلاح، طالب سیرتهای زیبا چون حق طلبی و جوانمردی، حس آرمان گرایی، خلاقیت و نوآوری را از ویژگیهای بارز شخصیتی جوانان دانست و افزود: اگر می خواهیم که جوانان ما بر اساس پیروی از این الگوها به قله والای انسانیت برسند باید آنها را تربیت نمود زیرا در سایه تربیت و آموزش صحیح است که بسیاری از جوانان ما در حوزه های ورزش، اخلاق، ادب، علم و دیانت قله های رفیع را پیموده اند.

شکری حل مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان را در ورود جوانان به عرصه های مختلف عنوان کرده گفت: تسهیل سرمایه گذاری، توسعه و ایجاد اشتغال از وظایف اصلی ما مسئولین است که زمینه را برای حضور هر چه بیشتر جوانان در تمامی حوزه ها فراهم می‌کند.

گفتنی است در این مراسم از جوانان و سربازان نمونه شهرستان از سوی ادارات و نهادها با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.


نوشته شده در   يکشنبه 24 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode